donderdag 31 mei 2012

Dag 42 - Consumentisme en Vrije Keuze


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een positief gevoel hebben wanneer we eten gaan kopen in de BP.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd liefde definieren als concumentisme

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een positief gevoel hebben wanneer we eten gaan kopen bij BP omdat ik denk dat het goed is en omdat ik uitkijk naar het hebben van lekker voedsel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik langer ga leven omdat ik ‘gezond eet’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een positief gevoel hebben omwille van de kleur van de groenten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een positief gevoel hebben omdat we soms gratis snacks krijgen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten programmeren omdat er soms gratis teasers gegeven worden – en ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd alles wat gratis is als positief te ervaren – waardoor ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd gebrainwashed te worden door een positief gevoel assosciatie waarvan ik niet eens meer weet vanwaar ze komt

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mij te laten beheersen door associaties gecreƫerd door patronen van hehaling waarbij iets gratis wordt gegeven

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mijzelf te conditioneren op een bepaalde manier te reageren omdat iets gratis wordt aangeboden

 Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat gratis alleen bestaat als een manier om meer winst te genereren en dat als dusdanig niet gratis is 

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te vallen in de val dat iets gratis is 

Ik engageer mij ertoe te stoppen en te ademen wanneer een positief gevoel opkomt – en in plaats van een beslissing te nemen gebaseerd op een positief gevoel eerst na te gaan wat we nodig hebben – en in gezond verstand een beslissing te nemen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf laten conditionneren omdat BP dingen gratis aanbied en ik soms in de winkel honger had dus ervaarde ik dat als positief en zo heb ik mezelf geprogrammeerd deze winkel te zien als ‘een leuke plaats om te winkelen’

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf keuzes te maken gebaseerd op gevoelens – ik engageer mij ertie enkel keuzes te maken gebaseerd op gezond verstand en wat het beste is vooriedereen

Ik engageer mij ertie bij te dragen aan een nieuw economisch systeem waarbij mensen niet langer gemanipuleerd worden in het gebruiken van bepaalde produkten maar waarbij de keuzes gemaakt kunnen worden gebaseerd op gezond verstand en wat het beste is voor iedereen

Ik engageer mij ertoe het bedrog en de manipulatie van het huidge systeem bloot te leggen en aan te tonen dat vrije keuze in het huidige systeem een illusie is aangezien iedereen geconditioneerd is zijn positieve gevoelens te volgen en keuzes te maken gebaseerd op een positoef gevoel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten