donderdag 24 mei 2012

Dag 30 - Mezelf afleiden en de wereld vergeten


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd op mijn werk enkel nog mijn werk overwegen en de rest van de wereld vergeten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn werk gebruiken om mijzelf af te scheiden van de rest van de wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd het werk gebruiken om mij af te leiden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf definieren in en als de situatie in en als de mensen – in plaats van mezelf bewegen hier in en als ademhaling in elk moment

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd perspectief verliezen wanneer ik op het werk ben en toegeven aan de mind-realiteit als energie – in plaats van mezelf sturen in elk moment

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mezelf af te leiden en mezelf te consumeren in een beperkte realiteit en daarmee de wereld als mezelf uit het oog verliezen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegeklaten en geaccepeerd denken dat ik iets moet zien wanneer ik adem in plaats van mezelf onvoorwaardelijk te sturen in elke adem en verantwoordelijkheid nemen voor mezelf 

Ik engageer mij ertoe in elk moment mijzelf te sturen en mezelf niet toe te laten en te acceperen te participeren in de mind als gedachten en fantasie en energie – maar in elk moment een duidelijke beslissing te maken met 
betrekking tot wie ik ben en wat ik van mezelf toelaat en accepeer en wat ik niet toelaat en accepeer in mezelf en dus ook in deze wereld als mezelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten