dinsdag 22 mei 2012

Dag 29 - Zelf-motivatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan een humeur en dit gebruiken om aandacht mee te trekken

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd zelf-medelijden gebruiken als een manier om mezelf niet te moeten sturen en aandachte te krijgen van mijn wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn navond saboteren door zelfmedelijden en mezelf niet efficient te sturen en daar naar een reden zoeken waarom ik mezelf niet stuur

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf saboteren door te geloven in de slechte bui en dat er iets mis is en ik moet een oorzaak viden van waariom ik me zo voel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf voor de gek houden met zelfgecreeerde problemen in plaats van mezlf te houden aan wat er gedaan moet worden in gezond verstand – omdat ik me niet goed voel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn zelfsturing laten afhangen van hoe ik me voel  -in plaats van mezelf onvoorwaardelijk te duwen in zelf-oprechtheid en door mezelf fysieke te duwen aan mezelf bewijzen dat ik niet de mind ben maar dat ik dmv zelf-wil mezelf kan sturen  

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn avond niet specifiek genoeg organiseren en duidelijk stellen wat ik ga doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd onzekerheid gebruiken om mezelf te manipuleren – in plaats van wanneer een punt niet onmiddellijk hier is er onmiddellijk mee te stoppen – iets anders te doen en er later op terug te komen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf ervan weerhouden op een efficiente manier neer te zitten met mezelf en een blog te schrijven over mijn process waarin ik onderzoek en blootleg welke systemen en programmas ik nog in mezelf aanvaard als mijn menselijke natuur en persoonlijkheid
Ik realiseer mij en begrijp dat de keuze om mezelf te ondersteunen bij mij ligt en dat het mijn 
verantwoordelijkheid is om mijzelf te ondersteunen en daarin te kiezen voor leven en wat het beste is voor iedereen. 

Ik engageer mij ertoe elke dag een punt te vinden waarover ik kan schrijven – zodanig dat ik relevante stappen kan zetten in mijn process en mezelf en anderen als mezelf kan ondersteunen in hun process te komen tot eenheid en gelijkheid met zichzelf 

Ik engageer mij ertoe om elke dag te vinden hoe ik de best mogelijke dag kan leven waarin ik op het eidne van de dag over mezelf tevreden kan zijn en zodat ik ten allen tijde  in staat ben mezelf te confronteren in de laaste adem. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn motivetie van externe factoren afhankjelijk maken – in plaats van te staan als mijn eigen absolute motivatie

Ik egageer mij ertoe elk moment te ademen hier als mezelf in zelf-gewaarzijn en in dat moment mezelf te sturen op een manier die het beste is voor iedereen – dat ik mijn motivatie, om te staan als de oplossing voor het probleem in deze realiteit en consistent te zijn als een voorbeeld dat voor iedereen zichtbaar is zodat niemand nog een excuus heeft om geen verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf en deze wereld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten