vrijdag 4 mei 2012

Dag 13 - Mind sabotage


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet te eren door de andere niet te eren als een en gelijk als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd handelen zonder in de schoenen te staan van de andere als mezelf en daardoor gevolgen te creëren 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn relaties met het systeem eren, maar niet mijn relaties met de mensen dicht bij mij

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te handelen vanuit een onbewust gevoel dat ik niet voor mezelf verduidelijkt heb – in plaats van mezelf in vraag durven stellen en mijn motieven wanneer ik iets wil doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf willen bewijzen door het omgekeerde te doen van wat we hadden afgesproken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen tonen aan de andere dat ik macht heb door het omgekeerde te doen van wat we hadden afgseproken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in de secret mind anders beslissen dan we haddeen afgesproken en mijn beslissing geheim houden zodat er niet mee zou kunnen worden geïnterfereerd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk het vetrouwen verbreken door mijn gedachten te vertrowuen in plaats van te vetrouwen op de afspraak die gemaakt werd 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet in de schoenen stellen van de andere en alleen maar als het te laat is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd achterklap hebben over een beslissing en dan het omgekeerde doen van wat we hadden afgeproken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet communiceren wanneer ik achetrklap had over een beslissing en in plaats van mezelf uit te drukken of mezelf bloot te geven – of in plaats van zelf-vergeving te doen op mijn reactie – negeer ik de reactie omdat ze verkeerd is – waardoor ik uiteindelijk onbetrouwbaar wordt en het omgekeerde doe van wat we hadden afgesproken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet communiceren in het moment

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd geen vernatwoordelijkheid nemen in het moment

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd de mind te vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet uit mijn comfort-zone pushen in mijn communicatie – uit angst dat als ik iets ‘verkeerd’ zeg, de andere mij zal verwerpen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd oordelen over de andere in plaats van mezelf te vertrouwen en zo de andere te vertrouwen in het delen van mijn achterklap en het op tafel leggen van mijn issues

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik alleen maar kan spreken wanneer wat er in mij omgaat ‘ok’ is en niet wanneer het ‘fucked up’ is 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf compromitteren in mijn communicatie uit angst om verworpen te worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd angst als excuus gebruiken waarom ik iets niet communiceer – zodat ik achteraf kan zeggen dat het de fout was van de andere indien alles misloopt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet ernstig nemen en mij niet realiseren dat elk moment van tel is en dat wat ik onderdruk in één moment mij een volgend moment zal achetrvolgen ofwel totdat ik eerlijk wordt met mijezelf ofwel totdat de gevolgen zich hebben gemanifesteerd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd bang zijn om te veranderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat de angst om te 
veranderen de automatische respons van het systeem is en datgeen is wat mij beperkt houdt en mij weerhoudt om te groeien in mijn process

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en egaccepeterd mij te realiseren dat wanneer ik mezef niet vertrouw er praktische consequenties zijn die ik creëer en die het process voor mij en anderen bemoeilijken

Ik sta mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om in twijfel te kiezen voor angst

Ik aanvaard niet van mezelf en sta mezelf niet toe om te onderdrukken wat er in mij omgaat zonder ook maar met zelfvergeving te onderzoeken wat er aan de hand is

Ik engageer mij ertoe elke reactie die ik ervaar vast te grijpen bij de hoorns en uit elkaar te halen zodat ik mezelf ervan kan vrij maken en da de correctie te schrijven en te stappen totdat de correctie in mij definitief is en ik mezelf kan vertrouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten