vrijdag 25 mei 2012

Dag 34 - Erkenning in de ogen van het systeem


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd wanneer ik de telefoon neerleg op het werk onmiddellijk denken aan wat de anderen over mij denken en hoe goed ik gesproken heb aan de telefoon 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf ehb toegelaten en geaccepteerd mezelf waarde willen geven doorheen de ogen van anderen in plaats van mezelf te waarderen als wie ik ben als leven als adem hier 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten engeaccepteerd in competitie zijn met de anderen rond mij en willen tonen dat ik de beste ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd aandacht willen krijgen van de anderen en bevestiging willen krijgen dat wat ik doe ‘supergoed’ is en ‘professioneel’ 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf minder voelen dan de anderen omdat ik minder geld verdien – ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren ahv hoeveel geld ik verdien

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacecpeerd over mijzelf oordelen wanneer ik een fout maak en dan mezelf willen treugverdienen door mijn waarde te bewijzen aan anderen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren in en als een skill

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd wanneer iemand op een bepaalde manier gekleed is en een handeling steltn niet mezelf zien als leven, maar in plaats daarvan een ‘unieke skill’ 

Ik laat mezelf niet toe en accepeer niet van mezelf om mij te definiere in en als een persoonlijkheid als skill
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd ‘iemand’ proberen te zijn in de ogen van het systeem 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd erkenning te zoeken in de ogen van het systeem

Ik stop en leg mijzelf toe op het vinden van oplossingen die de ongelijkheid en het misbruik in deze wereld stoppen en die iedereen op een gelijk niveau brengen van gelijke waarde en ondersteuning 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf niet in de schoene  plaatsen van diegen die het meest misbruikt worden en die het meeste lijden in deze wereld en inzien wat er onmiddellijk gedaan moet worden om hieraan een einde te stellen 

Ik engageer mij ertoe elke dag mijzelf in de schoenen te plaatsen van diegeen die het meeste misbruikt worden en die het meeste lijden in deze wereld en mijn passie gebruiken om mijzelf te motiveren 

Ik doe wat ik zou willen dat een ander voor mij doet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten