zondag 6 mei 2012

Dag 15 - het programma voor vandaag

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd in de ochtend reeds te denken aan wat ik allemaal wil doen en dan frustratie creëren wanneer ik niet ‘op tijd klaar geraak’ met wat ik momenteel bezig ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd verwachtingen creëren tegenover mijn dag en wat ik wil bereiken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf conditionneren om het programma op de voet te willen volgen daardoor inflexibel worden en niet overwegen hoe ik wekelijk beweeg van moment tot moment in de fysieke realitiet in en als adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd ongeduldig worden omdat ik mezelf zie als gefaald indien ik er niet in slaag op tijd klaar te zijn 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf saboteren in de ochtend door een gewicht boven mij te plaatsen van ‘wat ik allemaal wil doen’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet hier werken stuk voor stuk met wat hier gedaan moet worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet aanvaarden als autoriteit maar in plaats daarvan het programma voor vandaag aanvaarden als autoriteit en daardoor mezelf niet vertrouwen en ook mijn vernatwoordelijkheid afstaan aan het programma dat gevolgd moet worden in plaats van mezelf te vertrouwen in gezond verstand

Ik vegreef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mij afscheiden van het programma omdat ik dan geen verantwoordelijkheidd moet nemen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd mij te realiseren dat de hele wereld en het hele systeem uit dergelijke programmas bestaat waaraan mensen zich hebben onderworpen omdat zij geen verantwoordelijkheid willen nemen en daardoor blijven zij dezelfde patronen herhalen alsof deze het woord van God zijn in plaats van zich te realisren dat zij elkeen zelf mee verantwoordelijk zijn vor de creatie voor deze programma’s die in feite afspraken zijn – en eelkeen dus de macht heeft om hier vernadering in te brengen als mede-auteer van deze realiteit 

Ik realiseer mij en begrijp dat programmas veranderbaar zijn en dat elk programma gecreëerd moet worden in overweging van alle wezens die deel uitmaken van dit bestaan – dat een programma met andere woorden best voor iedereen moet zijn en nooit iemand ten kosten van een andere mag bevoordelen 

Ik engageer mij ertoe dagelijks bij te dragen aan de totstandkoming van programmas die het best zijn voor iedereen en waar iedereen gelijk voordeel uit haalt – programma’s ontworpen om alle leven gelijk te ondersteunen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten