donderdag 24 mei 2012

Dag 31 - Van Uitstel komt Doodstel


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd teogeven aan de weerstand om te schrijven in plaats van ervoor te zorgen dat het eerste ding van de dag – het schrijven gedaan is – zodat ik achteraf niet kan zeggen dat ik geen tijd had

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd omstandigheden gebruiken als excuus om geen blog te kunnen schrijven – in plaats van vernatwoordelijkheid nemen voor mezelf en wat ik toesta en accepteer
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd dit niet mijn  nummer 1 prioriteit maken en ervoor zorgen dat dit punt in orde is in plaats van het uit te stellen en daardoor weerstand creëren in mezelf  en denken dat ik morgen wel kan inhalen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf manipuleren met ‘ik zal morgen inhalen’ in plaats van het moment nu te gebruiken om te schrijven en  dit punt uit de weg te ruimen als mijn egagement tegenover mezelf om dagelijks te schrijven 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb topegelaten en geaccepeerd een gewoonte maken van het uitstel – in plaats van onverbiddellijk te zijn met mezelf en niet van mezelf toe te laten en te accepteren ook maar 1 dag uit te stellen wat ik vandaag kan doen

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd het excuus gebruiken dat het ‘te warm is’ om mezelf niet te sturen

Ik laat mezelf niet toe en accepeer niet van mezelf om uitstel te geven aan wat ik weet nu moet gebeuren – ik engageer mij ertoe elke dag mijn prioriteiten te kennen en er voor te zorgen op een doelgerichte manier dat ik mijn taken kan vervullen

Ik engegeer mij ertoe mijzelf zo te organiseren dat mijn prioriteiten altijd gedaan zijn zodat ik weet dat ik die dag alles gedaan heb wat ik kon om mijzelf te recreëren en een betere wereld te creëren 

Ik engageer mij ertoe te lopen als een voorbveeld van perfectie in hoe ik mezelf dagelijks toepas in het schrijven en deprogrammeren van mezelf in zelf-oprechtheid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten