dinsdag 8 mei 2012

Dag 17 - Consistentie en betrouwbare resultaten


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd niet consistent zijn met het imlplmenteren van die eetgewoontes waarvan ik weet dat ze mijn lichaam ondersteunen – omdat ik weerstand heb om mijzelf te organiseren en mijn dagdagelijks leven te plannen zodat ik telkens kan eten wat het beste is voor mij in plaats van blindelings aan mijn dag te beginnen waardoor ik eten moet kopen dat ik anders niet zou eten 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd geen inspanning doen om op een consitente manier mijn eetgewoonten aan te passen – omdat ik mijzelf het excuus geef dat ik geen tijd heb om dit allemaal klaar te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd geen verantwoordelijkheid nemen voor mijn lichaam als mezelf en mezelf op een zodanige manier ondersteunen dat mijn lichaam een maximale efficientie bereikt – en in plaats daarvan regelmatig op te geven 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd vragen om ‘bewijs’ in plaats van mezelf te vertrouwen en wat ik reeds heb uitgetest

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf niet vertrouwen in het ontwerpen van mijn eigen eetpatroon

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf dwarsbomen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf saboteren en mezelf inefficient te maken door mij niet te houden aan een patroon waarvan ik weet dat het efficient is en mij ondersteunt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een kortere weg willen nemen en niet het geduld hebben om een gemaakte beslissing stap voor stap te lopen in elk moment totdat ik consitente resultaten kan meten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd excuses gebruiken waarom ik terugkeer naar oude eetpatronen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf bedriegen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd ee loopje nemen met mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mij niet realiseren dat ik dit voor mij dien te stappen en indien ik dit niet onbvoowaardelijk stap voor mezelf, dan zal ik vroeg of laat opgeven

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om iets op een halfbakken manier te doen in plaats van mezelf volledig te geven en mij ervan te verzekeren dat ik het volledige pad zal wandelen totdat ik tevreden ben met de resultaten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd dingen op een halfbakken manier te doen zodat ik achteraf een excuus heb om te kunnen opgeven

Ik aanvaard niet van mezelf en ik sta mezelf niet toe mezelf op die manier te manipuleren en ik engageer mij ertoe elke vorm van zelf-sabotage en zelf-manipulatie onmiddellijk te omlijnen en te stoppen met zelfvergeving en zelf-corrigerende actie 

Ik engageer mij ertoe alle beslissingen die ik neem onvoorwaardelijk te bewandelen zodat ik tot betrouwbare conclusies kan komen – in plaats van mezelf op te sluiten in eindeloze cycli van zelf-medelijden en gemanipuleerde hulpeloosheid

Ik aanvaard niet van mezelf en sta mezelf niet toe om toe te geven aan de patronen van de mind als de excuses en de angst en ik realiseer mij dat de weerstand een beslissing onvoorwaardelijk te wandelen de weerstand is van de mind als de angst van de mind om te sterven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten