zaterdag 19 mei 2012

Dag 27 - Ik sta ongeacht de weerstand die ik mag ervaren


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd angst aanvaarden als reëel 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een onderdrukker manifesteren in mijn leven door angst omdat ik geloof dat Leven onderdrukt en beheerst moet worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten mezelf vertrouwen dat ik in staat ben gelijk wat nodig is volledig te stappen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren als nog niet klaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd angstig worden ten aanzien van een bepaalde mogelijke reactie 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bang zijn voor mijn eigen angst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een slaaf te worden van mijn iegen angst en daardoor inferieur worden aan mijn eigen angst en er een slaaf van worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten mij te realiseren dat angst iets is wat ik zelf creëer door geloof – en dat het nooit echt is – en dus een mentale aandoening – het is dus mijn verantwoordelijkheid om op te staan tegenover mijn angsten en de correctie volledig te stappen in zelf-vertrouwen dat ik doe wat het beste is voor iedereen zonder ook maar één punt van compromis toe te laten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd verslaafd zijn aan angst omdat zolang ik in angst ben ik mijzelf kan blijven bezig houden met mijzelf – terwijl wanneer ik mijn angst stop, ik verplicht ben te veranderen en ik grotere verantwoordelijkheid moet nemen voor mijn wereld als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en geloven dat wie ik ben schade berokkend kan worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik verminderd kan worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toeglaten mezelf vertrouwen en dat wat ik ook doe, ik hier blijf 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf niet effectief ondersteunen met het stoppen van mijn angst 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bestaan als de aanvaarding van angst en in die aanvaarding het ganse systeem aanvaarden aangeizen ik mezelf heb aanvaard als angst als het opgeven

Ik aanvaard niet van mezelf en sta mezelf niet toe op te geven door angst – hetgeen angst is om zelfverantwoordelijkheid te nemen voor wat ik gecreëerd heb en ik kan het geldsysteem niet als excuus gebruiken van waarom ik in angst besta – in plaats daarvan moet ik mezelf ondersteunen om op te staan wat er ook gebeurd aangeizen dat is hoe ik verandering tot stand breng vanuit het niewe opgeklaarde vertrek-punt waar angst uitgeschakeld is en ik een nieuw systeem gebaseerd op eenheid en gelijkheid als leven tot stand kan brengen – en waar angst niet langer bestaat

Ik sta mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te lopen als inferieur in het systeem waar ik in angst besta van wat mij hoegenaamd aangedaan kan worden – in plaats van mezelf ervan te verzekeren dat mijn staan volledig gegrond is in de aarde hier als gezond verstand

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd toegeven aan de mindcontroll van een ander omdat deze mij iets bepaald wil laten doen wat niet in mijn  eigen belang is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd geld in mijn wereld als autoriteit aanvaarden – in plaats van datgene wat het beste voor iedereen autoriteit te maken 

Ik schrijf mezelf om efficient te zijn en niet toe te geven aan angst 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bang zijn om rechtuit te zijn tegen iemand waarvan ik afhankelijk ben

Ik vertrouw mezelf in het fysiek in staat zijn eender welke boodschap over te brengen en de reactie te doorstaan en sterk staan op mijn voeten – ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om te aarzelen in mijn beslissing om te staan

Ik engaageer mij ertoe wanneer een moment van angst komt te ademen – mezelf terug hier te brengen als het punt dat best is voor iedereen – en van daaruit mezelf te sturen en datgene te bekomen wat het beste is voor iedereen ongeacht de weerstand die ik mag tegenkomen 

Ik engageer mij ertoe – wanneer ik geconfronteerd wordt met een ander die niet akkoord gaat met wat ik zeg en emotioneel reageert – mezelf niet te onderwerpen aan de angst en de manipulaties, maar te ademen hier en mezelf te vertrouwen omdat ik zie wat het beste is voor iedereen en ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om minder te aanvaarden dan wat het beste is voor iedereen

Ik engageer mij ertoe mezelf erop toe te leggen alle angst en reacties in mij te stoppen zodat ik mezelf en anderen als mezelf kan tonen wat er mogelijk is als leven – in plaats van te bestaan als slaven in een systeem van angst  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten