zondag 13 mei 2012

Dag 22 - In slaap vallen tijdens documentaires


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd in slaap vallen wanneer we naar een documentaire of film kijken en denken en geloven dat ik eenvoudig niet in staat ben om ’s avonds naar een film of documentaire te kijken met een ander

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een patroon creeren en aanvaarden van mijzelf waarbij ik mezelf niet kan wakker houden wanneer ik naar een film kijk met een andere persoon
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf hulpeloos voelen in het patroon van in slaap te vallen wanneer we films kijken want ‘ik doe zo hadr mijn best’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf vertellen dat ik er niets aan kan doen en het sterker is dan mijzelf en bijgevolg mijn vernatwoprdelijkheid over dit patroon afstaan en zeggen dat dit patroon mijn Meester is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerdmezef aanvaarden als het patroon van in slaap vallen als een machine wanneer ik een film kijk ‘savonds en er is niets wat ik daaraan kan doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd opgeven en toegeven aan de slaap wanneer ik ’s avonds een film kijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in slaap vallen als een vorm om medelijden te wekken van de andere en hun aandacht te krijgen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd mij realiseren dat het in slaap vallen een shut down programma is van de mind om te voorkomen dat ik mij iets realiseer over mezelf en deze werkelijkheid 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik geen praktische oplossing heb voor dit probleem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf laten beïnvloeden door het kijken van een film om plotseling heel zwaar te worden en automatisch in slaap te vallen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd films gebruiken als een manier om in slaap te vallen

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd in het verleden wanneer ik niet kon slapen films gebruiken als een manier om in slaap te vallen – in plaats van mezelf in vraag te stellen en waarom ik niet kan slapen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf afscheiden van slaap

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezaelf afscheiden van slaap als een ervaring die mij overkomt en waaraan ik onderworpen ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd slaap gebruiken om mezelf te saboteren en de avond die ik met iemand anders ging doorbrengen om smaen een film te zien

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd in slaap vallen wanneer we kijken naar specifieke films omdat ik denk dat ik gewoon mijn vernatwoordelijkheid kan afstaan en een toeschouwer kan zijn – in plaats van actief te kijken en willen leren over wat ik zie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd films kijken definieren als ontspanning en als een moment om te rusten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd verlangen naar entertainment en dan in slaap vallen wannee r we naar een docu kijken omdat het geen entertainment is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd back chat hebben over de film in plaats van te ademen hier en onvoorwaardelijk te kijken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een bepaald iets uit de film willen halen en niet open staan voor wat er verteld wordt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd films bnaderen vanuit wat ze mij kunnne bijbrengen zodat ik het kan gebruiken als een manier om aandacht mee te trekken in plaats van onvoorwaardelijk te kijken naar een film als een manier om mezelf te educeren over deze realiteit als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccpteerd geen interesse hebben in deze realiteit als mezelf en ervan uitgaan dat uiteindelijk alles goed komt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd ervan uitgaan dat anderen ervoor zullen zorgen dat alles in orde komt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet geïnteresseerd zijn in het systeem als mijzelf – als een manier om te leren over mijzelf en wat ik toegelaten en geaccepeerd heb 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet willen en bewegen in het leren over mijzelf als het systeem – in het bijzonder indien ik daar weerstand tegen heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd geen geduld hebben wanneer ik naar een film kijk en onmiddellijk denken, wat brengt mij dit op?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd onmiddellijk veronderstellen da ik niets neuws ga bijleren en gebaseerd op die veronderstelling beslissen dat het ok is om in slaap te vallen – en op die manier een weerstand cre¨Peren tegenover alles wat nieuw is en niet valt binnen depatronen van alles wat mij belent is en dus mijn informatie en kennis in vraag zou kunnen stellen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten denken en geloven dat ik alles al weet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd oordelen over films terwijl ik er naar kijk en niet open staan voor de informatie die gepresenteerd wordt om voor mijzelf de informatie werkelijk te kunnen evalueren

Ik engageer mij ertoe om elke week minstens 1 documentaire te kijken en het excuus te stoppen dat ik geen tijd heb om mijzelf te educeren met betrekking tot deze wereld – en ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn opvoeding met betrekking tot deze wereld het minst belangrijke gemaakt heb in mijn leven en enkel nog wil verder werken met hetgeen ik reeds weet alsof dit zal volstaan tot in der eeuwigheid 

Ik sta mezelf niet toe en accepeer niet van mezelf om conservatief te zijn en niet open te staan voor nieuwe perspectieven – die me ook nieuwe perpsectieven kunnen geven over mijzelf – en inzien dat deze weerstand een en gelijk is met de weerstand die ik heb om mezelf te concronteren in zelf-oprechtheid

Ik engageer mij ertoe mijzelf te bewegen in het zien van documentares of het lezen van artikels – als een manier om te leren over mijzelf en wat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd om te worden, en op die manier zal de oplossing alsmaar concreter worden van wat ervoor nodig zal zijn om deze wereld te veranderen naar een plaats die het beste is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten