donderdag 31 mei 2012

Dag 41 - Twijfel als zelfbedrog


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd gedachten spendeen aangaande mijn studies

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een regeling die ik gekozen heb in twijfel te 
trekken, puur omdat ik geloof dat ik alles in twijfel moet trekken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bang zijn dat ik mezelf bedrieg in plaats van mezelf te vetrouwen in gezond verstand

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd twijfel in mezelf genereren door een gedachte te geloven in plaats van mezelf te vertrouwen hier – dit is onaanvaardbaar

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om een gedachte te volgen wanneer ik reeds een beslissing genomen heb en in realiseer me en begrijp dat als ik mijn gedachten volg/geloof er altijd een ‘reden’ zal opkomen waarom ik zou twijfelen aan mezelf- in plaats van mezelf te vetrouwen hier in en als adem 

Ik engageer mij ertoe mijzelf te vertrowuen hier in elk moment – en waneer een gedachte opkomt eengaande een reeds genomen beslissing, mezelf te stoppen, te ademen en mezelf terug hier te brengen in en als mijn hele lichaam 

Ik vertrouw mezelf in gezond verstand om te doen wat het beste is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten