woensdag 30 mei 2012

Dag 40 - Demoon Droom


Ik had een droom waarbij ik rond de tafel kroop in een huis waar het heel donker was alsof ik een inbreker was. Op een gegeven moment heeft ‘mijn vader’ mij ontdekt en probeert hij me te vinden. Ik kruip op mijn handen en kniëen rond de tafel waardoor ik veel trager ge dan ik zou willen en uiteindelijk slaagt hij erin me te zien. In de droom is de andere figuur heel donker als een demoon en de hele scène is gekarakteriseerd door angst. Toen ik deze droom deze ochtend met iemand besprak, wees men mij erop dat ikzelf de demoon ben en dat de angst die ik ervaarde mogelijk wijst op mijn angst om onder ogen te komen waar ik programm’s heb overgenomen die ik normaal aan de ‘vader’ toewijs. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf afscheiden van mezelf als de demoon die ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om te confronteren wie ik werkelijk ben geworden en daarin mezelf ‘bergen’ in een illusie ervaring van mezelf als ontkenning en hoop

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in ontkenning en hoop te betsaat tov mijn mind – in plaats van elk punt dat opkomt te noteren en mijzelf te pushen om dit te vergeven 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer we met de console speelden mij ergeren aan de andere en denken dat ze ‘mij in de weg staan’ waardoor ik op het eidne zei dat ik dit spel beter alleen kan spelen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denkenj en geloven dat het spel te moeilijk is in plaats van mij te realiseren dat als we goede afspraken maken, we het spel kunnen uitspelen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd in het spelen van het spel energetiosch worden en handelen vanuit angst om te sterven in plaats van hier te zijn als adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de baas willen zijn in het spel en het spel willen winnen in plaats van in eerste instantie fysiek te participeren met de andere

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd controle willen in het spel en totaal niet communiceren omdat ik geloof dat ik niet moet communiceren en dat ik het recht heb om nu controle te nemen in het spel omdat ik de man ben en dus weet ik wat het beste is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren als ik ben de man en dus weet ik wat het beste is

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mijzelf te plaatsen als superieur als de mind – in plaats van een en gelijk te staan aan de fysieke realiteit en samen te werken als gelijken

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om meer te willen zijn dat wij twee die samenwerken om het spel uit te spelen

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om controle te willen over de uitkomst van het spel en daarin wat bealngrijk is uit het oog te verliezen, namelijk hier zijn en ademen en samenwerken in de fysieke realiteit

Ik angageer mij ertoe mijzelf te vertragen hier en als adem en wanneer een punt opkomt waarbij ik sneller wil gaan dan de ander – te stoppen en te ademen, en mezelf hier te brengen als mijn fysiek lichaam en mij te realiseren dat ik niet meer ben dan de fysieke realiteit hier en dat ik moet samenwerken om een resultaat te produceren dat best is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten