dinsdag 29 mei 2012

Dag 39 - In de Lift staan


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf ene bepaalde houding aannamen omdat de persoon met wie ik in de lift sta groter/sterker is dan mij

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijzelf vergelijken met de persoon in de lift en mezelf definieren ahv een kostuum dat ik draag in plaats van een en gelijk te staan met de ander als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren ahv mijn positie in het bedrijf en aan de hand daarvaan mezelf definieren als meer dan anderen met wie ik me vergelijk of inferieur voel

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mezdlf te willen definieren als meer dan en superieur – en ik zie en begrijp dat van zodra ik dat doe ik mij afscheid van mezelf als mijn fysieke lichaam in en als de mind – in plaats van gelijk te staan aan en als mijn fysieke lichaam

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacceopteerd wanneer ik in de lifgt sta met de ander mezelf te definieren als bewustzijn – in plaats van hier te zijn als adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf definieren als een symbool: een blanke man in een pak

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren als een huidskleur als blank als de ‘normale huidskleur’ als archetypisch and alle andere huidskleuren zien als ‘anders’ 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf plotseling definieren aan de hand van mijn huidskleur omdat er een zwarte man bij mij in de lift staat en ik mezelf in polariteit met hem definieer - waardoor ik bewijs dat ik niet mezelf waardeer en de ander als mezelf maar enkel de huidskleuren 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd betekenis geven aan huidskleur en in het bijzonder aan de 'blanke' en de 'zwarte' huidskleur als de geschiedenis die zich heeft afgespeeld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf nooit heb toegelaten en geaccepteerd mij realiseren dat ik ook zwart geweest had kunnen zijn, en dat ik in voorbije levens allicht zwart geweest ben - waardoor de huidskleur irrelevant wordt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd blank zien als een superieure huidskleur omdat ik mezelf heb laten brainwashen door prenten uit boeken van hoe de eerste mensen eruitzagen (adam en eva)

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf een bepaalde houding willen aannemen in de lift – in plaats van gewoon hier te staan als mezelf als fysieke lichaam zonder definities
Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om in de lift te stappen en te staan als persoonlijkheid waarin ik mezelf een houding aanmeet - in plaats van gewoon hier te zijn als adem

Ik engageer mij ertoe een en gelijk te staan met mezelf in de lift en dus ook met anderen als mezelf zonder pretentie – ik engageer mij ertoe wanneer ik energie ik mij voel op te komen te stoppen, te ademen – en mezelf een en gelijk te plaatsen met mezelf en daardoor ook met alle anderen als mezelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten