zondag 13 mei 2012

Dag 21 - Avatar spelen en heldere communicatie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en egaccepeerd wanneer wij Avater spelen niet te communiceren en op mijn eentje beslissingen te nemen om ergens heen te lopen zonder op de andere te wachten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en geloven dat het te traag gaat en dat we op deze manier te veel tijd gaan verliezen en daarom probeer ik de andere te manipuleren door al te bewegen zodat ze mij uit angst zouden volgen in plaats van te communiceren wat ik van plan ben en hoe ikd at precies ga doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd weerstand hebben om in detail uit te leggen wat ik wil doen als een plan – en in plaats daarvan veronderstellen dat de andere wel zal kunnen raden wat ik ga doen of wat de bedoeling is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd geen geduld hebben met mezelf en de andere als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd zenuwachtig worden omdat ik denk dat het te lang duurt en op deze manier gaan we niet vooruit gaan in het spel in plaats van hier te blijven in en als ademen en mijzelf te sturen en volledige consideratie van de andere als mezelf – zodat we samen kunnen bewegen en samen kunnen handelen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en gelopven dat het te moeilijk is om te communiceren en dat het gemakkelijker is om gewoon te beginnen lopen en dan al de andere wel zien wat ik wil doen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd hopen dat de andere mijn intentie kan raden in plaats van een moment te nemen om efficient te communiceren met de andere en mij ervan te verzekren dat we allebei begrijpen wat nu de volgende stap is

Ik enggeer mij ertoe dit principe te leven in alle aspsecten van mijn leven waar het nodig is samen te handelen, zodat ik nooit ‘alleen’ probeer een probleem op te lossen dat gevolgen heeft voor anderen, maar steeds andeen consulteer en informeer alvorens een stap te zetten 

Ik engageer mij ertoe mijzelf te trainen om efficient te communiceren overal waar ik anders veronderstellingen zou gemaakt hebben als mijn manier van werken – en in alle aspecten van mijn leven communicatie uitdiepen en optimaliseren - zodat ik efficient kan leren samenwerken met anderen als mezelf 

Ik realiseer mij en begrijp dat door effecieve communicatie er enkel tijd gewonnen wordt in plaats van dat tijd verloren gaat – dit is de illusie en religie van het ego 

Ik engageer mij ertoe doorheen elke weerstand te duwen die ik heb ten aanzien van heldere communicatie en in alle kwesties mijzelf op een efficiente manier uit te drukken zodanig dat er geen veronderstellingen nodig zijn en ik op die manier één en gelijk sta aan alle anderen als mezelf en we samen kunnen handelen op een manier die best is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten