zondag 6 mei 2012

Dag 14 - Mezelf sturen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeetrd geen geduld hebben met mezelf en gefrustreerd zijn omdat ik hoegenaamd geen onderwerp vind om over te schrijven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan mijn weerstand als sabotage en egloven dat ik ‘niets kan vinden’ en daardoor mijn vernatwoordelijkheid afstaan

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf blokkeren van te schrijven door mijn gedachten te geloven dat er niet genoeg tijd is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vallen in de valkuil van haast en spoed 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd denken en egloven dat als ik niet op tijd klaar ben er gevolgen zullen zijn 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd denken en geloven dat als ik niet op tijd klaar ben ik de dag zal gesaboteerd hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd hard zijn voor mezelf – net zoals ik hard ben voor anderen wanneer zij niet op het afsgesproken moment klaar zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd absoluut op het afgesproken tijdstip klaar willen zijn  en van daaruit een competitie creëren in plaats van mezelf te vrtragen hier in ademhaling en op het ritme van adem als wat hier is – mezelf uit te schrijven 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de gedachte te geloven dat ik vast zit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd mezelf saboteren in en als het geloof dat ik niet weet wat schrijven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bestaan in en als haasten als mijn standaard modus omdat ik geloof dat om te overleven ik mij moet haasten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd geïrriteerd te zijn omdat ik geen onderwerp heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en egaccepeetdr over mezelf oordelen omdat ik denk dat ik niet efficient genoeg ebn en ik mùijn efficientie vergelijk met die van de andere

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mij inferieur voelen aan de andere en geloven dat ik niets waard ben odmat ik niet even vlot kan schrijven voor een moment

Ik vergeef mezelf dat ik mùezelf heb toegelaten en geaccepeetrd mijn eigenwaarde afhaneklijk maken van wat ik ‘bereik’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mezelf te aanvaarden als dit beperkte wezen dat ‘geen inspiratie heeft’ 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inadequaat voelen omdat ik niet voldoe aan de criteria die gesteld werden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inferieur stellen aan de afspraak die gemaakt werd aangaande de timle frame – in plaats van mezelf een en eglijk te plaasten als de afspraak van de timle frame en daarin te zien dat deze aangepast kan worden indien nodig omdat de afspraak alrijd best voor iedereen moet zijn en niet alleen best voor enkelen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om af te wijken van het schema – of te stressen omdat ik mij niet houdt aan het schema – in plaats van mij te realiseren dat dit een test is en als het noiet werkt dan doen we het anders de volgende keer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd mij niet realiseren dat het heen toets is van mij maar een test om te zien of het praktisch haalbaar is 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat de afspraak in mijn nadeel al zijn

IK realiseer mij en begrijp dat tijd niet afgescheiden is van mij maar dat ik meer participeer in de flow van het moment en daardoor mij vernwtoordelijk ben voor wat we creëren als tijd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en egaccepeterd de mind laten voorschrijven hoe ik mij voel – in plaats van mijzelf te sturen in en als adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd de mind laten interfereren – in plaats van mezelf te vertrouwen hier en mezerlf te sturen in adem in zelfvertrouwen als eenheid en gelijkheid

Ik sta mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te luisteren naar de mind als zelf-opgeven 

Ik sta mezlef niet toe en aanvaard niet van mezelf om mijn macht weg te geven aan de mind in een moment door mezelf niet te vertrouwen hier in en als adem  

Ik engageer mij ertoe mijzelf toe te leggen in elk moment op het sturen van mezelf in en als adem en het sturen van mezelf

Ik engageer mij ertoe mijzelf in elk moment te vertragen in en als adem zodat ik mezelf kan stoppen van in de mind te gaan en ik in plaats daarvan kan zien wat werkelijk hier is en hoe ik mezelf best kan sturen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten