maandag 7 mei 2012

Dag 16 - Het lichaam Eren


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen aandacht schenken aan de temperatuur van de waterkraan en de tijd niet willen nemen om de temperatuur juist af te stellen – waardoor ik mezelf telkens verbrand ofwel mijn handen het te koud hebben – omdat ik van het ene extreme naar het andere ga

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd geen geduld hebben mùet de kraan en daardoor mezelf misbruiken 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd slimmer willen zijn dan de kraan – door het volledig op koud te zetten en daardoor wordt het water veel te koud voor mijn handen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd niet een en gelijk willen staan als de kraan en de tijd nemen de kraan juist af te stellen zodner mij te haasten

Ik vertraag mijzelf en neem de tijd om de kraan degelijk af te stellen zodat het water goed is om in te werken in plaats van  te heet of te koud

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijzelf niet genoeg waarderen zodat ik mezelf op een waardige manier zou behandelen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf als mijn lichaam als een stuk vuil behandelen – door niet aan mezelf te geven wat ik nodig heb 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet zorgen voor mezelf zoals ik zou willen dat een ander voor mij zorgt – maar in plaats daarvan mezelf verwaarlozen als een vorm van manipulatie – om aan te geven dat ik iemand nodig heb om dit aan mij te geven en dat ik alleen dan waardig ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet eren als een en gelijk – maar in plaast daarvan wachten op iets of iemand om dit voor mij te doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijzelf niet waarderen en mijzelf niet eren – als een expressie van leven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet eren omdat ik anderen niet eer als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en geloven dat ik geen zorg kan dragen voor mezelf  maar dat een ander dit moet doen

Ik vergeef mezemf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en geloven dat als ik zorg draag voor mezelf dan verdien ik dat niet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd koppig zijn in de manier waarop ik met de waterkraan omga en mijn gedrag niet verander – in plaats van te stoppen en een beslissing te nemen: ik stop met dit gedrag en begin mezelf te ondersteunen

Ik realiseer mij en begrijp dat als ik geen zorg kan dragen voor mezelf ik ook geen zorg kan dragen voor een ander als mezelf – omdat ik een ander pas kan waarderen als ik mezelf waardeer 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd bestaan in en als hoop tegenover een situatie waarvan ikzelf de maker/creator ben – in plaats van te stoppen en mezelf een betere situatie te creëren

Ik leg mijzelf toe om in zelf-repsect de kraan te gebruiken en het water af te stellen 

Ik realiseer mij en begrijp dat ik zelfverantwoordelijk moet zijn in alle facetten en alle situaties van mijn leven en niet alleen in enkele waar ik de voorkeur aan geef – ik leg mijzelf erop toe en engageer mijzelf tot het zorg dragen voor mijzelf in alle facetten van mijn leven 

Ik stop scheiding van mijn lichaam als mezelf

Ik hou rekening met de concrete staat van mijn lichaam en stop sneller willen gaan dan mijn lichaam of de condities van mijn lichaam willen negeren

Ik engageer mij ertoe en en gelijk te staan aan mijn lichaam en te doen wat het beste is voor mijn lichaam als mezelf 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd een wereld aanvaarden waarin het lichaam niet geeerd wordt – maar in plaats daarvan uitgehongerd en misbruikt wordt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten  en geaccepeerd mezelf laten brainwashen tot het geloven in de waardeloosheid van het lichaam

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf niet waarderen als een en gelijk als leven – en daarin alles wat deel uitmaakt van het lichaam genoemd aarde te waarderen als een en gelijk als mezelf 

Ik engageer mij ertoe een wereld te creëren waarin alles gelijk gewaardeerd en geëerd wordt – door het afschaffen van competitie en angst – en het installeren van een systeem waarin elkeen gelijk gewaardeerd en geëerd wordt op een praktisch meetbare manier – en elkeen zichzelf kan toeleggen op zelf-verantwoordelijkheid en zelf-oprechtheid en hoe een en gelijk te leven in en als de fysieke realiteit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten