maandag 28 mei 2012

Dag 38 - Angstpraat en Zelfvertrouwen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten de hele dag in angst te bestaan en ongemak omdat ik bang ben dat ik op het einde van de dag ‘opnieuw teleurgesteld zal zijn’ in wat ik die dag gedaan heb – en dat ik niet gedaan heb wat ik gepland had

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf definieren overeenkomstig wat ik doe – in plaats van mezelf te vertrouwen hier in elke adem als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd angst aanvaarden als wie ik ben en niet in vraag stellen dat ik bezig ben mezelf te saboteren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd zelf gedachten hier brengen die in mij angst genereren in plaats van gewoon te stoppen en finaal de beslissing te nemen om mij zelf te vertrowuen hier in elk moment

Ik laat mezelf niet toe en accepepteer niet van mezelf om twijfel mijn meester te laten zijn

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om in een moment een gedachte te volgen - ik stop met 'ja maar misschien...'

Ik stuur mijzelf hier in elk moment

Ik heb gezien in gezond verstand: dat indien ik mij focus op tijd en tijdsverlies, ik sabotage creëer in mijn 
wereld omdat ik niet hier ben een en gelijk met wat ik aan het doen ben, maar vooruit probeer te lopen in de tijd, waardoor ik struikel in het hier, en daardoor manifesteer dat er werkelijk tijd verloren gaat omdat ik een punt helemaal opnieuw moet doen – dit is onaanvaardbaar.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om te bestaan in en als inferioriteit ten aanzien van de mind

Ik laat mezelf nket toe en aanvaard niet van mezelf om mijzelf te terrorizeren met angst – als een vorm van verslaving – omdat ik niet wil loslaten – in plaats van mijzelf te vertrouwen en te zeggen: neen, ik aanvaard dit niet, ik adem hier en vertrouw mijzelf 

IK engageer mij ertoe wanneer een gedachte opkomt die mij zegt: wordt het geen tijd om terug even bang te worden? Te ademen en te zeggen – ik aanvaard dit niet – ik vertrouw mijzelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten