donderdag 29 november 2012

Dag 187 - Communicatie en Verbeelding Deel 8

Fysieke dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer de email voor mij was, mijzelf te verkrampen, en zenuwachtig te worden en te denken "ik kan het niet geloven!!!".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf benauwd te voelen en zo snel mogelijk een oplossing willen maar niet ademen en het geduld hebben om te beschouwen wat best voor iedereen zou zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te reageren in paniek in plaats van te ademen en op die manier de persoonlijkheid te manifesteren op een fysiek niveau waarbij in plaats van in kalmte op de mail te antwoorden en de perceptie recht te zetten, op te staan en in inferioriteit te stappen naar c om duidelijk te maken dat er mij geen schuld treft en op die manier enkel aan mezelf denken in plaats van een oplossing te creëren die in de situatie iedereen in beschouwing neemt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een binnenweg te nemen in plaats van het geduld te hebben hier in adem om te zien wat de nodige stappen zijn om hier tot een resultaat te komen dat best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd proberen in mijn verbeelding de situatie te sturen en van daaruit proberen te vinden wat berst is voor iedereen, en een aantal scenario's af te lopen in de mind, in plaats van mijzelf te vertrouwen en mij realiseren dat niets van wat ik mij inbeeld te vertrouwen is en in feite zelf-bedrog is want in verbeelding zal alles naar mijn hand gezet zijn en overtuig ik mezelf door middel van een hallucinatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd beslissingen nemen gebaseerd op een hallucinatie in plaats van mezelf te vertrouwen hier in adem om als mezelf hier in overweging van de fysieke gebeurtenis en de woorden die gesproken zijn, een oplossing te zien/vinden die best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan de angst als sociale druk in plaats van een en gelijk te staan aan de anderen en in adem hier mijn antwoord te schrijven gebaseerd op wat ik zie dat best is voor iedereen en dat een oplossing vormt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf in mijn fysieke gedrag inferieur plaatsen en mij bij deze onderwerpen aan de angst van anderen, in plaats van hier te staan en te zeggen ik aanvaard dit niet en mezelf te vertrouwen in gezond verstand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de anderen te kwalificeren in plaats van hen te zien als een en gelijk als mezelf en van daaruit mezelf te vertrouwen en niet minder van mezelf te aanvaarden dan eenheid en gelijkheid.

Fysieke commitment:  Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als een situatie opkomt van misverstand, onduidelijke communicatie of manipulatie, mezelf onmiddellijk te stoppen in adem en te kijken naar de situatie als een en gelijk als mezelf en te sturen in gezond verstand.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als een dergelijke situatie opkomt, in plaats van het reactie patroon te volgen, mezelf vertragen in adem en te zien wat hier is aan oplossingen en mij realiseren dat het niet persoonlijk te nemen is.

Ik engageer mijzelf ertoe om mezelf uit te drukken in momenten van conflict, in plaats van conflict ten allen koste te mijden uit angst dat ik 'verlies'.

Ik engageer mijzelf ertoe om te ademen en te focussen op mijn fysieke lichaam hier, en hier te kijken naar hoe ik de situatie kan sturen op een manier die best is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten