maandag 26 november 2012

Dag 182 - Communicatie en Verbeelding Deel 3

Verbeelding dimensie:  Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden dat ik tegen C zou spreken en hem 'in zijn gezicht zou zeggen' wat ik denk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden dat ik kwaad wordt en de ander zwart maak in mijn verbeelding.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd zo ver gaan dat ik conversaties voer in mezelf in plaats van adem te halen en te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij minderwaardig voelen in de job want 'het kan niemand schelen' en mij niet gewaardeerd voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de anderen de schuld geven van hun werk niet voldoende serieus te nemen en niet vooruitziend genoeg te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd van anderen volmaaktheid verwachten en meteen de schuld geven aan anderen omdat ik denk dat ze zich niet genoeg in mijn plaats stellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd proberen een probleem richting te geven in de mind in plaats van te stoppen en te zien in welke mate ik het kan sturen in de fysieke werkelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een probleem een obsessie laten worden in plaats van mezelf te onderzoeken en te kijken naar mijn uitgangspunt in zelf-oprechtheid.

Verbeelding commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om mezelf te vertragen in adem en te kijken naar mijn participatie ipv in verbeelding een probleem proberen uit te vechten.

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer zulk een punt opkomt, in plaats van in de mind aan een gevecht te beginnen, te stoppen en voor mezelf de issue op papier uitschrijven en zien hoe ik dit best richting kan geven op een manier die best is voor iedereen.

Ik engageer mijzelf ertoe aan te tonen dat spreken en handelen in verbeelding een vorm van wanhoop is en het het opgeven is van verantwoordelijkheid - omdat verantwoordelijkheid enkel zinvol is in de context van de fysieke werkelijkheid.

Ik engageer mijzelf ertoe aan te tonen dat alle problemen die bestaan kunnen worden opgelost in de fysieke werkelijkheid zonder gebruik te maken van verbeelding.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten