vrijdag 16 november 2012

Dag 172 - Droom Deel 3


Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2

Gedachte dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een gedachte hebben van mezelf in relatie tot de baas.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een gedachte hebben van ikzelf die ontslagen wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf onderwerpen aan een denkbeeld als projectie van ikzelf die ontslagen wordt en hoe ik me daarbij zou voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik alles moet doen om te vermijden dat mijn angst-denkbeeld bewaarheid wordt en paranoïde worden en geloven dat mijn angstbeeld zich elk moment op onvoorspelbare manier kan realiseren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dit denkbeeld geloven - in plaats van mij te realiseren dat ik dit denkbeeld in de mind verzonnen heb als een hyper-realiteit die op geen enkele manier HIER is.

Gedachte commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer deze gedachte opkomt mij gewoon te realiseren dat dit de programmatie van het systeem is en dat ik dit eenvoudig kan negeren en mezelf kan vertrouwen in gezond verstand en dat ik zelf kan inschatten wat ik redelijkerwijs moet verwachten en wat niet.

Ik engageer mijzelf ertoe om mezelf te vertragen in adem en niet langer te trappen in de gedachte als angstbeeld van "wat als..." hetgeen ik 100% zelf gefabriceerd heb in de mind en niets met de realiteit te maken heeft.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer een stuk informatie mij niet duidelijk is om de stabiliteit van mijn situatie te kunnen inschatten ik er alles aan doe om alle informatie te bekomen die ik nodig heb voor het inschatten van de realiteit - zodat ik duidelijker kan zien wat realiteit is en wat mijn verbeelding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten