dinsdag 6 november 2012

Dag 154 - Moodswings Deconstructie Deel 1

Angst dimensie: ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd participeren in moodswings vanuit het geloof dat ik 'mezelf moet uitdrukken' en dat als ik deze ervaring in mezelf niet uitdruk naar anderen toe dan onderdruk ik mezelf. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet realiseren dat deze ervaring energetische bezetenheid is waarbij ik een injectie van energie aanvaard als een vlam van woede vanbinnen die voor mij volstaat om het moodswing personage te starten in mezelf en mijn wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd moods te gebruiken in mijn wereld als een manier om aandacht te trekken en te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd wanneer een moment van irritatie en woede in mezelf opkomt mezelf te stoppen in plaats van te geloven dat ik energie moet volgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik me beter zal voelen als ik even deze energie volg, in plaats van me bewust te zijn dat dit het begin is van mindcontrol en ik op deze manier telkens een personage herhaal ad nausea in plaats van ooit de cyclus te breken en te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander de schuld te geven voopr mijn moods omdat ik denk dat de ander deze in mij provoceerd, in plaats van mij te realiseren dat ik op deze manier mindcontrol valideer en bevestig want ik zeg dat wie ik ben bepaald wordt door een externe kracht buiten mij. 

(Wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten