zaterdag 10 november 2012

dag 167 - Moodswings Deconstructie Deel 5



Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3
& Deel 4


Reactie dimensie: ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een negatief gevoel aanvaarden als mijn realiteit en vanbinnen geïrriteerd worden tov alles wat er rondom mij gebeurt/mis kan lopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te stappen als bezetenheid met irritatie en te participeren in de reactie in plaats van mezelf te stoppen omdat ik geloof dat als ik mijn irritatie volg ik uiteindelijk zal 'winnen' en 'gelijk hebben'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd irritatie gebruiken om mijn omgeving te manipuleren en zo iets gedaan (of aandacht te krijgen) in plaats van mezelf te stoppen en onmiddellijk zelf-vergeving te spreken totdat ik zie hoe ik dit gecreëerd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf isoleren in irritatie in plaats van te ademen hier en onmiddellijk zelf-vergeving te spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd voordat ik spreek mezelf niet te stoppen zodat ik zeker ben dat ik niet spreek uit reactie als irritatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik weet dat ik energetisch geladen ben toch woorden spreken om mijn standpunt hoegenaamd te verdedigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen zelf-verantwoordelijkheid nemen tav de energie als irritatie - en omdat ik deze controle aanvaard over mezelf, probeer ik anderen in mijn wereld evenzeer te controleren.

Reactie commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als een irritatie opkomt onmiddellijk te stoppen en ademen en mijzelf neer te zetten hier in adem.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als irritatie in mij opkomt dit te communiceren aan de ander zodat ze weten dat ik bezig ben met een punt en dat het beter is even niet met mij te engageren.

Ik engageer mijzelf ertoe om mijzelf te vertragen in adem zodat ik kan zien/vinden waar/wanneer ik een irritatie zou toelaten, om dan onmiddellijk te stoppen en mijzelf terug hier te brengen één en gelijk aan mijn fysiek lichaam.

Ik engageer mijzelf ertoe om aan te tonen dat de irritatie van moodswings in feite een verslaving/drugs is waaraan men deelneemt als een ontsnappingsroute in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf dmv zelfvergeving, schrijven en zelf-correctieve actie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten