vrijdag 23 november 2012

Dag 179 - Droom Deel 8

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf niet stop in het herhalen van dit patroon van paranoia en onderdanigheid ik in angst zal blijven bestaan en ik daarmee het bestaan van angst in deze wereld ondersteun en daarmee het bestaan van inferioriteit.

Ik realiseer me en begrijp dat angst en inferioriteit vormen van zelfbedrog zijn als excuses om geen verantwoordelijkheid te nemen en mezelf te vertrouwen in zelf-expressie.

Ik realiseer me en begrijp dat ik de ervaring tegenover mijn c zelf creëer en herhaal, in plaats van in mijzelf deze ervaring te stoppen door te ademen en mij te realiseren dat ik hier ben ongeacht wat er gebeurd en er mij niets kan 'overkomen'.

Ik realiseer me en begrijp dat deze wereld helemaal anders kan zijn indien we lostlaten van angst en inferioriteit en in plaats daarvan beginnen te leven als één en gelijk en onszelf met elkaar uitdrukken in eenheid en gelijkheid.

Ik realiseer me en begrijp dat enkel mijn zelfgecreëerde angst hieraan in de weg staat en ik dus zelf de moed moet opbrengen om mijzelf te bewegen in momenten van twijfel en daarin mijzelf te vertrouwen en te doen wat beste is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten