vrijdag 9 november 2012

Dag 166 - Moodswings Deconstructie Deel 3

Lees Deel 1 van deze blog 
& Deel 2

Verbeelding dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf projecteren dat ik iets anders doe en tegen iemand anders praat ipv datgene wat ik aan het doen ben voluit te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van hier te zijn in en als wat ik doe mijn verbeelding gebruiken als een manier om mezelf apathisch te maken tov wat hier is omdat ik hoegenaamd liever iets anders wil doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf wegdenken uit de situatie in plats van gelijk tes taan metd e taak

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat wat ik doe saai is en dus heb ik entertainment nodig

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd verslaafd zijn aan moodswings als een manier om mijn dag te vullen en te bewegen van positief naar negatief

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bepaalde taken handelingen definieren als 'negatief' en dat naar een positieve tegengestelde te willen gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dmv verbeelding dwz zelf-ontkenning mijn sitiuatie proberen te verbeteren.

Ik realiseer me en begrijp dat ik slechts iets kan beteken indien ik mezelf stuur hier in en als adem en mijn gedachten en verbeelding stop.

Verbeelding commitment: Ik engageer mijzelf ertoe te ademen zodat ik mezelf kan sturen één en gelijk aan het fysieke lichaam en ik geen afleiding nodig heb als verbeelding.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als ik in een situatie ben van negativiteit, in plaats van mijn verbeelding te gerbuiken onmiddellijk zelfvergeving spreken en zelfcorrectieve statements te maken zodat ik mezelf opnieuw kan sturen in mijn fysieke handelingen/taken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten