donderdag 1 november 2012

Dag 150 - Ik neem dit persoonlijk!!! Deel 3

Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2

Verbeelding dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik aangesproken wordt op een punt, in plaats van aan te geven dat ik een reactie heb en dat ik een moment nodig heb om mezelf hier te brengen, onmiddellijk in verbeelding gaan en mij voorstellen dat ik een drama maak voor de andere persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd tegen de andere persoon te beginnen spreken in de mind of in mijn woede mij in te beelden dat ik iets op de grond smijt - in plaats van de ander even te verwittigen dat ik een moment nodig heb omdat ik een reactie heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven in de 'macht van verbeelding' in plaats van onmiddellijk te stoppen en mij realiseren dat ik mijn macht volledig weggeef aan mijn verbeelding en mezelf daarin 'vernietig'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer een ander tegen mij zou spreken of me ergens op zou wijzen ook maar één gedachte toe te laten en te geloven in plaats van mezelf hier te willen in elke adem in en als mijn hele lichaam en mezelf te bewegen hier als adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van te spreken hier in kalmte en gezond verstand, mezelf onderdrukken en mijzelf dan 'uitlaten' in woede in de mind als waanzin.

verbeelding commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als zulk punt opkomt mezelf te stoppen en hier brengen in plaats van te raaskallen in mijn verbeelding.

Ik engageer mijzelf ertoe om te communiceren in de fysieke realiteit in plaats van in verbeelding als waanzin.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer ik een reactie van woede voel in mijzelf om het patroon te breken gewoon even te zeggen dat ik een reactie heb (indien dat bij die persoon mogelijk is) en dat ik een moment nodig heb om mezelf hier te brengen.

Ik engageer mijzelf ertoe om aan te tonen dat je in verbeelding niets kan verrichten en dat enkel fysieke handelingen in de fysieke werkelijkheid van tel zijn zoals verbale communicatie met anderen en ademen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten