vrijdag 23 november 2012

Dag 178 - Droom Deel 7

Fysieke dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onzeker te zijn in mijn fysieke handelingen in plaats van hier te zijn in adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mijzelf te gedragen als iemand die paranoïde is en mijzelf in momenten niet toelaten op te staan om iets eenvoudigs te gaan doen omwille van zelf-gecreëerde angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf compromitteren in mijn handelingen en hoe ik mijzelf rondbeweeg - omwille van ideeën in de mind en wat er hoegenaamd van mij verwacht wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het leven moeilijk en gecompliceerd maken ipv mezelf te vertrouwen in gezond verstand.

Fysieke commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik merk dat ik mezelf begin te beperken  en het mijezelf moeilijk maken owv angst, dan stop ik mezelf en breng ik mezelf hier in adem als een en gelijk aan mijn lichaam.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als ik me benauwd voel, te ademen en me te realiseren dat ik dit zelf creëer en ik dit ook zelf kan stoppen in elk moment door te handelen op een manier die best is voor iedereen en dus ook voor mezelf en daarin mezelf te vertrouwen.

http://lite.desteniiprocess.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten