maandag 5 november 2012

Dag 153 - Ik neem dit persoonlijk!!! Deel 7


Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3
& Deel 4
& Deel 5
& Deel 6


Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat zolang ik me laat beheersen door reacties en emoties doordat ik iets persoonlijk neem, ik mezelf niet zal kunnen veranderen en ik niet in staat zal zijn te horen wat er gezegd wordt, maar dat ik bezeten zal blijven van mijn gelijk te willen halen en mijn beperktheid te willen aantonen.

Ik realiseer me en begrijp dat ik dit patroon absoluut moet breken om gelijk te staan met de persoon die tegen mij spreekt en geen slaaf te blijven van mijn eigen mind.

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer een emotie opkomt onmiddellijk te stoppen en ademen en mijzelf de ruimte geven om mijzelf te sturen.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer emotie en woede opkomt mezelf onmiddellijk te stoppen en werkelijk pas te beginnen spreken wanneer in mezelf de storm bedaard is en ik mezelf heb bewezen dat ik hier ben.

Ik engageer mijzelf ertoe dit punt te lopen totdat ik alles in de wereld kan aanhoren wat er gezegd kan worden zonder niets persoonlijk te nemen en zonder innerlijke beweging naar alles te kunnen luisteren in gelijkheid.

Ik engageer mijzelf ertoe in de fysieke realiteit aan te tonen dat iets persoonlijk nemen een vorm van mentale bezetenheid is die niets met de fysieke werkelijkheid te maken heeft.

http://lite.desteniiprocess.com








Geen opmerkingen:

Een reactie posten