zaterdag 17 november 2012

Dag 173 - Droom Deel 4

Verbeelding dimensie: ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden dat ik commentaar krijg wanneer ik opsta of iets doe en dat ik door angst overvallen zal worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat de ander het op mij gemunt heeft en mezelf dus innerlijk in bescherming zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden dat ik betrapt wordt wanneer ik een minuut te lang neem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat er in die mate op mij gelet wordt en dat ik elk ogenblik een opmerking kan krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat ik mijn 'vrijheid' verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat ik mijn voorrecht verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om een slaaf te worden - ipv mij te realiseren dat ik dit reeds ben.

Verbeelding engagement: Ik engageer mijzelf ertoe om mijn verbeelding te stoppen en mij te realiseren dat dit slechts een manier is om mezelf te manipuleren want ik begin te reageren op fictieve gebeurtenissen in plaats van hier te zijn in adem en mijzelf te sturen.

Ik engageer mijzelf ertoe om verbeelding te stoppen als de mind control doe het is in de realisatie dat wie ik ben geen verbeelding nodig heeft om te bestaan en te handelen

Ik engageer mijzelf ertoe om te tonen dat er geen verbeelding nodig is in deze wereld en dat wie we werkelijk zijn zichzelf kunnen uitdrukken en spreken en handelen en plannen zonder het gebruik van verbeelding als een uit de hand gelopen innerlijke dimensie.

Ik engageer mijzelf ertoe te blijven bij de eenvoud van adem in het moment en wanneer en als verbeelding begint onmiddellijk te stoppen en mezelf hier te brengen in adem - zodat ik kan zien: ik ben hier en de verbeelding was allemaal niet reëel.

(Wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten