donderdag 8 november 2012

Dag 155 - Moodswings Deconstructie Deel 2

Lees Deel 1 van deze blog

Angst commitment: ik engageer mijezelf ertoe de bezetenheid van moodswings in mezelf te stoppen door te ademen hier in elk moment - en mezelf niet toe te laten in energie te participeren.

Ik engageer mijzelf etoe het moodswing personnage uit elkaar te lopen totdat er geen mood meer in mij bestaat en deze geen controle meer kan nemen van wie ik ben.

Ik engageer mijzelf ertoe mijzelf te positioneren als adem in elk moment en niet minder van mijzelf te aanvaarden dan eenheid en gelijkheid.

Ik engageer mijzelf ertoe verantwoordelijkheid te nemen voor het bestaan van moodswings in mijzelf en deze wereld en aan te tonen dat moodswings het resultaat zijn van mindcontrol en gestopt kan worden door zelf-introspectie, schrijven en zelf-vergeving.

Gedachte dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een herinnering hebben van een figuur in mijn leven buiten mij die altijd zou bepalen hoe ik me voelde en waarvan ik geloofde dat ik afhankelijk was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf en mijn leven te ontwerpen in inferioriteit tov een ouderfiguur waarbij ik mezelf van deze afhankelijk maak mbt hoe ik mezelf ervaar en wie ik ben - zodat ik in elk moment deze andere de schuld kan geven van wat ik in mezelf toelaat in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor wie ik mezelf heb toegelaten te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd deze andere figuur in mijn wereld plaatsen als het zwarte schaap dat ik altijd de schuld kan geven van hoe ik mezelf ervaar en wie ik ben - zodat ik nooit verantwoordelijkheid moet nemen voor mezelf en wat ik mezelf heb toegelaten en te worden.

Gedachte commitment: Ik engageer mijzelf er toe in elk moment te ademen en te zien/vinden hoe ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd minder te worden dan mijn eigen mind door een ander in mijn wereld als verantwoordelijk te aanvaarden in plaats van zelf volledige verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en deze wereld als mezelf.

Ik engageer mijzelf ertoe alles van mijzelf in te zetten n het vinden van oplossingen voor deze wereld als mezelf een betere plaats te maken die cool is voor iedereen om in te leven in plaats van mezelf te verbergen in inferioriteit.

Ik engageer mijzelf ertoe te tonen wat de manieren zijn om verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf en deze wereld en niet te stoppen tot deze wereld in feite een plaats is waar leven geëerd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten