vrijdag 9 november 2012

Dag 167 - Moodswings Deconstructie Deel 4

Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3


Achterklap dimensie:  Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik zie dat ik bezig was in de mind te participeren - in het bijzonder wanneer het een punt betreft dat ik bezig ben te corrigeren - mezelf dan te veroordelen in achterklap en tegen mezelf zeggen "dat ik gefaald ben" - en een negatieve emotie beginnen genereren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd over mezelf oordelen als mislukt wanneer ik zie dat ik gevallen ben in een punt dat ik bezig ben te corrigeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opgeven in mijzelf en mij frustreren over de situatie in plaats van mij te realiseren dat er iets niet werkt in mijn aanpak en dat ik het anders moet proberen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kwaad te zijn op de ander en hierin achterklap hebben dat hij/zij diegene is die dit in mij veroorzaakt door zijn/haar gedrag.

Achterklap commitment: ik engageer mijzelf ertoe wanneer ik merk dat ik volledig weg ben in gedachten, onmiddellijk te stoppen en mezelf niet toe te laten een oordeel te hebben over mezelf dmv achterklap.

Ik neem verantwoordelijkheid voor mezelf en ik engageer mijzelf ertoe om wanneer ik zie dat ik getimelooped ben, mezelf te verzamelen en een nieuwe strategie/aanpak uit te werken mbt hoe ik dit punt moet lopen op een zo efficient mogelijke manier.

Ik engageer mijezelf ertoe om van zodra ik zie dat mijn woede zich richt op de ander vergezeld van achterklap dan onmiddellijk te stoppen in adem en zelf-vergeving te spreken om mijzelf te ondersteunen in het stoppen van MIJN PATROON.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten