dinsdag 27 november 2012

Dag 185 - Communicatie en Verbeelding Deel 6

Reactie dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kwaad worden wanneer ik een mail zeg en meteen veronderstellingen maken mbt de andere persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te reageren met angst en woede.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd omdat ik mezelf niet vertraagde in adem, mij laten meeslepen door een energie/emotie gebaseerd op woede/angst - omdat ik geloofde dat de andere dit of dat gedaan had of mij probeerde te manipuleren zonder zelf iets te moeten doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op de andere projecteren dat hij binnenwegen neemt en zichzelf niet confronteert en dus laf is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te beginnen reageren dmv emotie in plaats van mezelf te stoppen in adem en indien nodig bij de reactie onmiddellijk zelf-vergeving te spreken zodat ik tot klaarheid kan komen mbt deze situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een beslissing nemen in onzekerheid en gewoon voor de zekerheid datgene willen doen waarmee mijn mind bekend is en geen risiso's willen nemen - en dus ook geen verantwoordelijkheid nemen voor mezelf en de situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het afhandelen van een situatie ovelaten aan de mind als het geautomatiseerde deel van mezelf dat enkel handelt gebaseerd op angst - in plaats van mezelf een instructie te geven in klaarheid die best is voor iedereen en mezelf te sturen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf in het nauw gedreven voelen en denken dat c en x proberen alles van zich af te schuiven en te laten lijken dat ik diegene ben die een fout begaan heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de communicatie niet gebruiken om tot klaarheid te komen want ik zie dat ik met woorden de situatie had kunnen sturen op een professionele manier, maar in plaats daarvan aanvaardde ik paniek en probeerde ik de situatie te regelen 'onder te tafel' dmv manipulatie - dit is onaanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te manipuleren wanneer er een kans bestond om duidelijk te communiceren en verantwoordelijkheid te nemen voor een situatie waarin andere betrokken zijn als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het pad kiezen van de minste weerstand als angst en gwoonte, en hiermee het wereld-systeem aanvaarden van misbruik en ongelijkheid omdat ook daar angst en compromis de hoeksteen is van alle relaties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in naam van allen 'te kiezen' voor wat mijzelf het beste uitkwam gebaseerd op angst en onzekerheid, in plaats van een en gelijk te staan met mijn verantwoordelijkheid en de realisatie dat wat ik aanvaard in mezelf ik ook toewens aan alle anderen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten