dinsdag 13 november 2012

Dag 168 - Moodswings Deconstructie Deel 6


Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3
& Deel 4
& Deel 5


Fysieke dimensie:  Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk beginnen zwijgen en niet interageren met de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd stil worden en niet meer participeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk stil worden en niet meer participeren als een manier om aandacht te trekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op een geïrriteerde manier met objecten omgaan in mijn omgeving en ze op een agressieve manier bewegen/behandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bezeten worden op een fysiek niveau en energie zodanig opstapelen/accumuleren dat ik werkelijk geloof dat ik een punt heb en nu moet en zal ik de anderen in mijn wereld misbruiken als mijn recht op wraak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te participeren in energie en geloven dat wat ik ervaar reëel is in plaats van onmiddellijk te stoppen door mezelf in adem hier te brengen.

Fysieke commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als ik bezeten wordt door energie als een uitvoeisel van een moodswing, om mezelf te stoppen en mezelf in adem hier te brengen met een duidelijk statement van wie ik ben.

Ik engageer mijezelf ertoe wanneer en als een mood zich opstapelt/accumuleert als energie op een fysiek niveau - mezelf te stoppen in adem en zelf-vergeving spreken todat ik zie hoe ik dit gecreëerd heb in eigenrechtigheid als achterklap.

Ik engageer mijzelf ertoe moodswings bloot te leggen als een vorm van zelf-gecreëerde bezetenheid en dus een vorm van fundamentalisme waarin energie belangrijker wordt dan wat reëel is als de fysieke werkelijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten