zaterdag 1 december 2012

Dag 188 - Communicatie en verbeelding Deel 9

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat het noodzakelijk is dat ik mezelf vertraag in adem om de programmatie van te reageren wanneer een ander op een bepaalde manier communiceert - volledig te kunnen stoppen.

Ik realiseer me begrijp dat als ik geen verantwoordelijkheid neem voor dit punt van a tot z tot in het praktisch in elke adem corrigeren van dit punt, ik toelaat dat er manipulatie blijft bestaan en dan aanvaard ik om zelf aan manipulaties onderworpen te worden.

Ik realiseer me en begrijp dat ik zelf verantwoordelijkheid moet nemen voor dit punt en als voorbeeld moet stappen van communicatie in eenheid en gelijkheid omdat ik anders wacht op een oplossing van elders in plaats van zelf verantwoordelijkheid te nemen.

Ik realiseer me en begrijp dat ik geen schuld tegen anderen kan gebruiken als excuus om zelf niet onvoorwaardelijk te communiceren in eenheid en gelijkheid en dat ik zelf altijd de eerste stap moet zetten en nooit mag verwachten dat anderen de eerste stap zetten;

Ik realiseer me en begrijp dat ik in staat moet zijn met gelijk wie te communiceren en dat indien ik reacties/emoties heb in gelijk welke interactie ik mijn zelf-oprechtheid erop na moet slaan omdat ik dan in separatie besta van mezelf.

Ik realiseer me en begrijp dat de enige oplossing in het stoppen van dit gemanifesteerde systeem is één en gelijk te staan met mezelf door een en gelijk te staan met anderen als mezelf en onvoorwaardelijk te communiceren.

 http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten