dinsdag 18 december 2012

Dag 198 - "Ik sluit je uit" Deel 11

Reactie dimensie: de idee van T ook in de groep te hebben creëert een gevoel van onbehagen, onzekerheid, angst, weerstand, bedreiging.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een gevoel van onbehagen te hebben bij de idee van T in de groep te hebben als angst om overbodig te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om 'betrapt te worden' in het uitleven van mijn verlangens/wensen die gebaseerd zijn op ego.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf anders voelen bij de mogelijke idee om T al dan niet in de groep te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet blij zijn dat ik met T kan samenwerken en dit gebruiken als een kans om over mijn ego heen te stappen, maar in plaats daarvan te saboteren op alle mogelijke manieren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te laten beïnvloeden door en me onderwerpen aan een gevoel van onbehagen als negativiteit en deze negativiteit niet eens in vraag stellen, maar deze gewoon willen ontwijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij bedreigd te voelen door de idee dat T mee in de groep zou komen.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd me bedreigd voelen omdat ik denk dat ik zonder T meer in de aandacht zou komen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een deel in mij laten bestaan dat enkel in het centrum van de aandacht wil staan en verder niets.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om mijn aandacht te verliezen en 'voorbijgestoken' te worden door de andere.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om voor anderen van geen enkel belang te zijn en het vijfde wiel aan de wagen te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd jaloers te zijn op t wanneer zij zaken produceert waar ik me inferieur tegenover voel omdat ik denk dat ik dat niet kan en dus ben ik waardeloos omdat ik me vergelijk met de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te vergelijken met de ander en wat de ander produceert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om gezien te worden als 'minder' dan T.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn zelf-vertrouwen issues te projecteren alsof T daarvan de oorzaak is, in plaats van in te zien dat T enkel deze reeds in mij bestaande issue naar boven brengt. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand hebben tov de idee van T mee in de groep te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv mezelf te vertrouwen in adem mijn weerstand beginnen rechtvaardigen en dmv achterklap naar redenen zoeken waarom het beter is om haar uit te sluiten en zelfs doen alsof dit beter voor haar zou zijn. 

Ik realiseer me en begrijp dat mijn transcendentie ligt in het opzoeken van mijn grootste weerstand.

(Wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten