zaterdag 1 december 2012

Dag 189 - "Ik sluit je uit" Deel 1

Een punt is onlangs pijnlijk naar boven gekomen, op een manier dat ik het niet langer kan negeren. wanneer een groepsactiviteit door mij in gang gezet werd, kwam het uit dat ik probeerde T hiervan uit te sluiten. We hadden haar participatie zelfs besproken, maar in plaats van deze afspraak te volgen wiste ik in mijzelf deze info uit en deed ik alsof er niets besproken was en het ok was om T gewoon te schrappen uit de lijst. "Probeer je mij uit te sluiten?" - Ik kon niet anders dan "ja" antwoorden.

Angst dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in angst tov de idee om met T samen te werken in een groep en gewoon als gelijke te participeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf afschermen van T en proberen iets te creëren waar zij geen deel in heeft zodat ik aan haar kan tonen: kijk wat ik gedaan heb, waardoor ik impliceer in competitie te zijn ipv te begrijpen hoe samenwerking functioneert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat er iets naar boven komt over de relatie tussen mij en T en dat ik hierover beschaamd zal zijn, en dus iets te verbergen hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om samen te werken om angst om met T blootgesteld te zijn aan anderen en omdat ik bang ben door T gecommandeerd te worden in het bijzijn van anderen als de 'grootste nederlaag voor het mannelijk ego'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de samenwerking te saboteren zodat ze niet mee in de loop zou zitten - zodat ik mijn eigen ding kan doen zonder door haar 'gestoord' te worden en zodat ik ik ' de leider kan zijn'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat T meer aandacht en respect zou krijgen dan mij - en daarom niet willen dat ze mee in het team zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in en als competitie als primaire drive, waardoor ik T zal willen uitsluiten en machteloos maken, zodat ikzelf zou groeien en zij zou stagneren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen 'winnen' - en de 'winnaar' zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd 'de enige/the one' willen zijn en niet willen dat een ander naast mij staat als gelijke en mogelijks meer aandacht zou krijgen dan ikzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet willen dat T meedoet uit angst om zelf blootgesteld te worden in mijn ego

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf willen verbergen voor T en mijn activiteit niet willen blootstellen uit angst voor commentaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat men de ander leuker vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen ik kind was mezelf programmeren omdat ik het eerste kind was om te verwachten dat ik alle aandacht krijg en dat ik als belangrijk aanzien wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf als kind programmeren om afhankelijk te worden van de energie en aandacht van anderen zonder de welke ik mij inferieur voel en minderwaardig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat als ik geen aandacht kreeg van mijn ouders ik minderwaardig/inferieur ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd verwachten dat er altijd iemand paraat is voor mij om aandacht te geven aan mij, maar zelf nooit 'hier' zijn voor anderen als een en gelijk als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te programmeren om te bestaan in negativiteit als minderwaardigheid waardoor ik voortdurend een positieve compensatie nodig heb als een positieve energie, in plaats van mezelf te aanvaarden als wie ik ben en mezelf uit te drukken in stabiliteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat wie ik ben niet goed genoeg is en dat ik 'meer' moet zijn en dat ik hiervan afhang van het gezag van anderen als de toestemming om mezelf te aanvaarden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te proberen mij te schikken naar de regels en verwachtingen van anderen als de manier om mijn positieve bevestiging te krijgen als het geloof dat ik 'gewild ben' en dus waarde heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in en door het verwaarlozen van mezelf als alles als een en gelijk als leven - te gaan zoeken naar positieve energie ter compensatie, in plaats van mij te realiseren dat ik mezelf kan aanvaarden en dat ik verantwoordelijkheid kan nemen voor mezelf als alles als een en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf als deze realiteit te veroordelen als negatief en minderwaardig, in plaats van een en gelijk te staan met als deze werkelijkheid als een en gelijk als mezelf in de realisatie dat ik creëer wat ik aanvaard.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te diskwalificeren een en gelijk met het diskwalificeren van deze wereld/werkelijkheid en daarin ook 'opgeven' dat er fundamenteel een verandering mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het potentieel van deze wereld/werkelijkheid te negeren als een en gelijk als mezelf waardoor ik mijn eigen potentieel negeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd arrogant te zijn tegenover deze wereld als mezelf en deze te veroordelen gebaseerd op enkele ervaringen die ik persoonlijk genomen heb - en op basis hiervan zeggen: ok dan de pot op.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf voorwaardelijk opstellen tov mezelf als de wereld/werkelijkheid als een en gelijk als mezelf, waarin ik 'kies' om mezelf niet meer te helpen ondersteunen omdat ik geloof dat ikzelf ook niet meer ondersteund wordt - en dus te wachten opdat ik zelf terug ondersteund wordt alvorens ik terug zal geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te willen krijgen alvorens ik zal geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet onvoorwaardelijk geven/ondersteunen onafhankelijk van de feedback die ik krijg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opgeven in de gedachte dat het onmogelijk is deze wereld/realiteit een plaats te maken die best is voor iedereen, en hierin ook opgeven op mezelf en het geloof dat ik mezelf niet kan veranderen - in plaats van in te zien dat de beslissing om te veranderen hier is en als mogelijkheid bestaat in elk moment en dat verandering betekent dat ik mijn innerlijk en de wereld als mijn uiterlijk een en gelijk aanpak en systemen creëer die best zijn voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten wat best is voor iedereen als de groep als het geheel niet eerst te plaatsen, maar mijn subjectieve ervaring als het feedback systeem eerste te plaatsen in eigenbelang.

Ik aanvaard mezelf.

Ik stuur mezelf.

Ik neem verantwoordelijkheid voor mezelf.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten