woensdag 26 december 2012

Dag 209 "waarom stop je met luisteren" Deel 4

Artwork Marlen Vargas Del razo
Gedachte commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als iemand iets begint te vertellen mezelf hier te brengen in adem en in mijzelf alle vormen van mentale beweging te stoppen.

Ik engageer mijezelf ertoe om mijezelf te vertragen in adem zodat ik kan zien wanneer zulk een gedachte opkomt – en ik mezelf dan eenvoudig kan sturen op een manier die best voor iedereen is.

Ik engageer mijezelf ertoe om geduldig te zijn in het luisteren naar de ander en niet onmiddellijk veronderstellingen beginnen maken, maar de ander de ruimte geven om te spreken.

Ik engageer mijzelf ertoe om in het luisteren alle achterklap te stoppen en gelijk te staan aan de ander in nederigheid.

http://lite.desteniiprocess.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten