donderdag 20 december 2012

Dag 204 "Ik sluit je Uit" Deel 14

Fysieke commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om mezelf te vertragen in adem zodat ik kan zien wanneer in mij een automatische gedachte als angst opkomt - om dan te beslissen deze gedachte te DELETEN - en mijzelf te sturen in adem en gezond verstand.

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer en als achterklap opkomt mijzelf te stoppen in adem en mijzelf te plaatsen in de schoenen van de ander zodat ik kan zien wat ik voor mijzelf zou willen indien ik in de plaats was van de ander.

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer en als een beslissing zich aandient die een ander impliceert, om die ander eerste te plaatsen als wat de ander voor zichzelf zou willen, hetgeen ik te weten kom door mij in de plaats te stellen van de ander en gezond verstand te gebruiken en door middel van directe communicatie met de ander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten