vrijdag 7 december 2012

Dag 193 - "Ik sluit je uit" Deel 6

Verbeelding dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik een project begin dit reeds in verbeelding te proberen ‘maken’ – in plaats van in geduld adem per adem te stappen en met de concrete werkelijkheid te werken en te zien wat er mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in verbeelding reeds mezelf zien als in een film en hoe ik mezelf kan uitdrukken/gedragen, in plaats van mezelf te vertragen in adem en in te zien dat ik in verbeelding als energie niets werkelijks kan verrichten dat de tand des tijds doorstaat, dus kan ik mijzelf even goed focussen op de fysieke werkelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet in staat zijn  een project te starten zonder hierin onmiddellijk mezelf te projecteren als de ster en het centrum van de aandacht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet kunnen verdragen dat een ander de erkenning zou krijgen in plaats van mezelf te erkennen en de ander een en gelijk te ondersteunen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd erkenning definieren in eigenbelang ipv erkenning te leven op een manier die best is voor iedereen, dwz anderen te erkennen als een en gelijk als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat de ander creatiever is dan mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf en de ander niet een en gelijk steunen in creativiteit en creatieveexpressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik geen tijd heb voor creatieve expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd altijd verwachten dat creativiteit en expressie maar onmiddellijk hier moeten zijn in plaats van in te zien dat ik deze moet ontwikkelen en opbouwen als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kunst en expressie zien als tijdverlies. 

(Wordt vervolgd)

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten