donderdag 13 december 2012

Dag 196 - "Ik sluit je uit" Deel 9

Achterklap dimensie: "Ik heb geen zin om met T te werken." / "Ik heb liever dat ze niet in de groep is." / "Het is niet belangrijk dat ze in de groep is" / "Het maakt voor haar toch geen verschil." / "Ze gaat anders dingen zeggen waar ik me over schaam" / "ik ga beschaamd zijn over de ander" / "we gaan het niet eens zijn met elkaar" / "ik wil niet dat ze het met mij oneens is waar anderen bij zijn" / "Ze gaat mij ondermijnen waar anderen bij zijn." / "Ik wil niet dat ze ziet hoe ik samenwerk met anderen want dan gaat ze weten dat ik opzettelijk niet met haar samenwerk, omdat ik er feitelijk toe in staat ben"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te denken "ik heb geen zin dat ze in het team zit" of "ik heb liever dat ze niet in de groep is".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan de weerstand ipv mezelf te vertrouwen in adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te excuseren door tegen mezelf te zeggen "het maakt toch geen verschil als T in de groep is of niet" en "het is niet zo belangrijk voor T".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd tegen mezelf te zeggen "T gaat anders dingen zeggen waar ik me over schaam" en "ik ga beschaamd zijn over de ander"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf verbergen achter ego in de groep als presentatie en hoe ik gezien wil worden, in plaats van mezelf 100% kwetsbaar op te stellen en niets te verbergen te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de achterklap in mij laten bestaan als: "we gaan het niet eens zijn met elkaar" - als anticipatie op onenigheid, in plaats van mezelf te vertrouwen dat het mogelijk is in groep te vinden wat best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te denken "ik wil niet dat T het oneens is met mij waar anderen bij zijn," en bang zijn dat ze me gaat 'domineren' waar de anderen bij zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf verbergen achter ego in de groep.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat ik commentaar krijg over hoe ik me gedraag in de groep omdat ik ook een ruimte wil waar ze mij niet kan zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat als ik een plaats wil waar ik niet gezien wordt door T ik in feite geheimen wil hebben voor T - en dus bezig ben mezelf te bedriegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken "Ze gaat mij ondermijnen" in plaats van mij te realiseren dat ik enkel mezelf kan ondermijnen als leven door niet te doen wat best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te denken "ik wil niet dat ze ziet hoe ik samenwerk met anderen want dan gaat ze weten dat ik opzettelijk niet met haar samenwerk omdat ik er in feite toe in staat ben".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de samenwerking te zien als een vorm van competitie waar ik niet wil dat ze deelneemt omdat ik iets te bewijzen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander te willen pijn doen en verminderen in plaats van gelijk te staan omdat ik niet communiceer in gelijkheid wanneer ik een issue heb dus zal ik in plaats van te communiceren in competitie gaan om de ander 'minder ' te maken dan hoe ik mezelf voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd communicatie saboteren dmv competitie.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten