donderdag 20 december 2012

Dag 203 "Ik sluit je uit" Deel 13

Fysieke dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijzelf te rechtvaardigen waarom het ok is T uit de groep uit te sluiten en waardoor ik aan T vraag of het ok is als ze niet in de groep zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf niet in de plaats te stellen van T alvorens ik begin met mijn achterklap - en te kijken naar wat het beste zou zijn voor T en wat ik voor mezelf zou willen indien ik in haar plaats was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten de vraag van haar participatie of non-participatie enkel laten afhangen van wat ikzelf zou willen gebaseerd op mijn angsten en onzekerheden, en wat bijgevolg mijn eigenbelang is, ipv gewoon te kijken naar wat het beste zou zijn voor T en op die basis te zien dat ik bezig ben mezelf te bedriegen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten