donderdag 27 december 2012

Dag 212 "Waarom stop je met luisteren?" Deel 7


Achterklap dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te denken ze gaat dit toch niet weer vertellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd achterklap hebben dat ze dit verhaal verteld om aandacht te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ze dit verhaal verteld om speciaal te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd  tegen mijzelf spreken ipv te luisteren naar wat de ander verteld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf afscheiden in superioriteit dmv achterklap ipv een en gelijk te staan en te ondersteunen door hier te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd meer willen zijn dan de ander dmv achterklap, waardoor ik minderwordt dan mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te oordelen over de ander als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf en bijgevolg de situatie en de ander te manipuleren dmv achterklap als controle ipv hier te zijn en te ademen in gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kennis en informatie meer te maken dan leven hier in eenheid en gelijkheid.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten