zondag 23 december 2012

Dag 208 "Waarom stop je met luisteren" Deel 3

Gedachte dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd reageren met angst omdat ik denk dat de andere persoon het verhaal helemaal opnieuw gaat vertellen en ik projecteer in de mind hoe ze dit verhaal helemaal opnieuw vertelt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd deze gedachte aanvaarden als realiteit en mezelf eraan onderwerpen ipv mezelf te vertragen in adem en  zien dat ik deze ervaring zelf crëeer/bepaal.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in onderdrukking te gaan in plaats van te communiceren aan de ander dat ze dit verhaal reeds verteld heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijzelf de gedachte laten bestaan van ik die passief luister naar de ander en de herinnering dat ik misbruikt wordt om 'tegen te praten' alsof ik machteloos ben in de situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te plaatsen boven de ander door niet te communiceren en in achterklap 'mijn eigen conclusies' te trekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om te zeggen dat ze dit reeds verteld heeft uit angst voor een mogelijk 'negatieve reactie'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf verminderen uit angst voor de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf minder maken dan de mind - ipv één en gelijk te staan als de mind en te communiceren in gelijkheid.

http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten