zaterdag 22 december 2012

Dag 205 "Ik sluit je uit" Deel 15

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik beslissingen maak gebaseerd op interne praat/achterklap ik hiermee enkel schade aanricht en misbruik veroorzaak, aangezien de beslissing dan op illusies gebaseerd is die gecreëerd zijn uit eigenbelang.

Ik realiseer me en begrijp dat een geldige beslissing enkel tot stand kan komen in de fysieke werkelijkheid door de beslissing te checken en indien een ander geïmpliceerd is, met deze persoon te communiceren/checken.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik geen verantwoordelijkheid neem voor een patroon dat geïdentificeerd wordt, ik toestemming geef aan dit patroon/programma om in iedereen te bestaan als het verenigd bewustzijnsveld en laat ik dit patroon/programma ook toe om beslissingen te nemen in mijn plaats die gevolgen hebben niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen.

Ik engageer mijzelf ertoe om dit punt te stappen adem per adem en adem per adem mijzelf te recreëren in een voorbeeld dat best is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten