zaterdag 30 juni 2012

Dag 67 - Niets aan het Toeval overlaten


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te spreken uit inferioriteit in plaats van te spreken als gelijke.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf in mijn gedrag plaatsen als mindere.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf mezelf te verminderen in mijn stem – ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mij te schamen voor mijn resultaten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf presenteren als onzeker.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet verdedigen en hopen dat anderen zullen zien dat ik dit of geen gedaan heb.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om te berusten op anderen om mijn pad te sturen – en in plaats daarvan maak ik mijzelf er zeker van dat ik zelf in elk moment mijn eigen lot in handen heb en zelf de uitkomst bepaal.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om macht weg te geven aan een ander over mijzelf, door niet alle informatie op tefel te leggen die relevant is aangaande mijn situatie omdat ik geloof dat dit een teken van ‘zwakheid’ is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik ‘daarboven’ sta en ik mezelf niet moet verddigen – in plaats van mij te realiseren dat als ik niet opkom voor mezelf het systeem mij op alle mogelijke manieren zal proberen misbruiken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb topegelaten en geacepteerd controle over mijn eigen richting opgeven en toelaten dat een ander controle heeft over mijn richting/sturing – door onzekerheid en twijfel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vertrouwen op agenten in het systeem om mij te beschermen en voor mij op te komen en mij te verdedigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd mij realiseren dat ik alleen sta en dat ik zelf 100% moet instaan voor mijn waarde en overtuigingskracht en dat ik niets aan een ander kan overlaten.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om alles aan toeval over te laten.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om te vertrouwen op een ander om voor mij op te komen en mij in overweging te nemen – ik stop mijn goedgelovigheid en sta als een gelijke in het systeem.

Ik engageer mij ertoe om in elk moment de situatie volledig te sturen van A tot Z en niet toelaten dat stukken in het midden worden gelaten.

Ik engageer mij ertoe in elk moment niets aan toeval over te laten en ervoor te zorgen dat ik ten allen tijde in de beste positie ben om mezelf te sturen en te doen wat best voor iedereen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten