donderdag 14 juni 2012

Dag 54 - De kans grijpen in het Moment


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd minder aanvaarden dan mezelf door te luisteren naar gedachten als twijfel wanneer er onmiddellijk gehandeld moet worden omdat ik niet wil veranderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vasthouden aan mijn patroon van met situaties omgaan in plaats van mij te realiseren dat als ik wil veranderen ik mezelf moet vertrouwen in het moment en niet moet beginnen denken in de mind – hetgeen een teken van angst is

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te geloven in de excuses van de mind – en mocht er een punt van twijfel opkomen dan communiceer ik hierover om meteen het excuus bloot te leggen – en ik gebruik gezond verstand om mezelf te sturen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet onmpiddellijk de kans grijpen als zelf-wil om onmiddellijk te ahndelen maar in plaats toegeven aan de weerstand en uitstellen en daarin mezelf verzwakken en het statement maken dat ik het niet zeker weet terwijl ik het wel zeker weet – dit is onaanvaardbaar  

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om gezond verstand en wat best voor iedereen is te saboteren met angst als gedachten – in plaats daarvan stuur ik mezelf onmiddellijk ik laat mezelf toe om de realiteit van het probleem te zien en ik neem onmiddellijk vernatwoordelijkheid voor de situatie als mezelf

Ik realiseer mij en begrijp dat aarzeling angst is en ik duf erkennen wanneer angst in mij opkomt - ik gebruik dit echter als reden om mezelf te sturen en onmiddellijk door de angst te lopen en mezelf te veranderen in het moment 

Ik engageer mij ertoe wanneer een situatioe opkomt waarin gehandeld moet worden te stoppen – één ademhaling te nemen en te kijken naar de hele situatie – en daarna onmiddellijk te doen wat best voor iedereen is zonder na te denken – want dat is sabotage

Ik engeageer mij ertoe wanneer aarzeling opkomt – onmiddellijk te stoppen en te zeggen – ik aanvaard dit niet en mezelf te sturen in het tussenkomen in de situatie en de kans grijpen in het moment 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten