zondag 24 juni 2012

Dag 62 - Ego en Vertrouwen breken


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk aan de andere duidelijk maken dat ze mij niet moeten vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in en als een design programma waarin ik wil bewijzen dat ik onbetrouwbaar ben  zodat ik geen vernaétwoordelijkheid moet nemen en ik gek ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weigeren om mijzelf te vertrouwen en in plaats daarvan de controle overlaten aan de mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de andere wegstoten en elke vorm van vertropuwen onmogelijk maken omdat ik ook mezelf niet vertrouw

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd toegeven aan gedachten als resonance

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten  mijn resonance vertrouwen ipv mezelf te vertrouwen als leven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vertrouwen willen verbreken als een vorm van sabotage om de weg a gelijkheid te breken en onmogelijk te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet geloven dat vertrouwen tussen alle leven mogelijk is

Ik vergeef mlezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de andere te wantrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd enken en geloven dat vertrouwen als leven nooit zal bestaan – in plaats van mij te realiseren dat dit de mind is die spreekt en die bang is om te streven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn voor absoluut vertrouwen en openheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacepteerd mezelf zo ontwerpen dat absoluut vertrouwen en opnheid onmogelijk wordt en er alleen  misbruik overblijft

Ik vergeef mezelf dat bik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd leven misbruiken en het vertrouwen van leven misbruiken door ‘vrije keuze’ en mijn eigen wil volgen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk het vertrouwen breken als een manier om de adnere te saboteren in hun proces

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelmlijk vertrouwen breken als een manier om de andere hun zelfvertrouwen te ondermijnen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd macht definieren als het kunnne breken van het vertrouwen en het misbruik maken van het vertrouwen van anderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wrokkig zijn in dat ik het vertrouwen zal breken dat een ander mij gegeven heeft

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om vetrouwen te breken – en dit doe ik door in eerste instantie mezelf te vertrouwen en niet toe te geven aan de sabotage van gedachten – en mezelf te sturen in zelf-oprechtheid

Ik engageer mij ertoe wanneer een ander vertrouwen in mij stelt – hierin verantwoordelijkheid te nemen net zoals ik verantwoordelijkheid neem voor mezelf en voor alle leven dor in elk moment zelf-oprecht te zijn en mezelf te sturen in elke adem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten