donderdag 7 juni 2012

Dag 49 - Zelf-Sabotage Onmiddellijk Stoppen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd nkiet efficient te werken omdat ik mezelf toelaat aandacht te geven aan demonen in de mind – in plaats van mezelf te stabiliseren hier in en als adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf dom maken door te geloven in de mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet onmiddellijk ondersteunen met het absoluut stoppen van de mindfuck maar in plaats daarvan het laten aanslepen voor uren – dit is onaanvaardbaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet doen wat nodig is om mezelf te stoppen – in plaats van hulpeloosheid te claimen en dat ik niet weet wat te doen

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mezelf over te geven aan de mind – ik doe het nodige om mezelf ervan te verzekeren dat ik een punt hier en nu stop en dat ik niet meer achterom moet kijken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dergelijke sabotage mijn werk laten beïnvloeden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en gecacepteerd mezelf saboteren in plaats van mezelf te ondersteunen hier in elke adem door mezelf te vertrouwen hier in elke adem en geen aandacht te geven aan de mind

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mezelf te verzwakken en zo mijn ficus te verliezen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn focus leggen op de mind – in plaats van mezelf te focussen hier op de fysieke realiteit en mezelf te suren hier in en als adem

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mezelf inefficient en nutteloos te maken door te bestaan in en als een relatie metd e mind – in plaats van mezelf te focussen op wat hier gedaan moet worden in en als de fysieke realitet

Ik engageer mij ertoe wanneer een punt van interne twijfel opkomt – mij te focussen op ademhaling en mezelf niet toelaten en accepteren om een sabotage-trip te starten – ik vertrouw mezelf hier in adem en stuur mezelf als mijn fysieke lichaam en zo ben ik hier in elk moment – in elk moment bezig met wat reëel is en stop ik de bezetenheid van de mind

Ik engageer mij ertoe met anderen als mezelf te delen hoe ik mezelf ondersteun in het stoppen van de mind en het geboren laten worden van mezelf als leven – todat alles gelijk is als leven 

Ik engageer mij ertoe mee te helpen aan de creatie van een Gelijkheids-Geldsysteem, zodat elkeen in deze wereld de kans kan krijgen om zijn proces te stappen van zichzelf te doen ontstaan als leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten