donderdag 21 juni 2012

Dag 58 - "Openheid en Eerlijkheid" als Controle


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij zorgen maken over hoe ik gezien wordt als ego en mij niet realiseren hoezeer ik mezelf in dit punt compromitteer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteer mezelf onderwerpen aan de groep als mijn omgeving en werkelijk geloven dat ik niet buiten de lijnen mag stappen, noch hen mag uitdagen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn omgeving als de groep aanvaarden als God en werkelijk geloven dat ik moet gehoorzamen aan de omgeving als God – omdat ik zelf op mijn eentje machteloos zou zijn en mezelf niet zou kunnen ondersteunen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd nieuwsgierig zijn naar wat anderen doen in mijn wereld en als een vorm van controle alles over hen willen weten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf onderwerpen aan de vragen van anderen als verhoor in het geloof dat ik hen informatie verschuldigd ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om verstoten te worden als ik zou duidelijk maken dat iets iemand zijn zaken niet zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf onderwerpen aan het verhoor van mijn omgeving in plaats van hier te zijn en mij te realiseren ik beslis wat ik deel van mezelf; en hetgeen niet relevant is daarover zeg ik niets want het zijn hun zaken niet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in moraliteit als het vertellen van de waarheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd door het vertellen van de waarheid anderen vertrouwen willen laten hebben in mij als de manier waarop ik werd opgevoed

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten brainwashen in het geloof dat ik open en eerlijk moet zijn, in plaats van in te zien dat ouders dit gebruiken als manier om hun kinderen te controleren terwijl ze zelf een eigen leven zullen leiden in het geheim buiten het zicht en de kennis van hun kinderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd geloven in eerlijkheid en openheid als waarde, in plaats van mij te realsieren dat het gebaseerd is op angst als het geloof dat als ik dit niet doe ik de andere onrecht aandoe en dat zij hoegenaamd recht hebben op deze informatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en gelovezn dat ik toebehoor aan mijn omgeving en daarin hen informatie verschuldigd ben over mijn leven en wat ik doe

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd denken en geloven dat omdat zij mij betalen ze recht hebben om alles over mij te weten in plaats van mij te realiseren dat dit mindcontrol en brainwash is

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om te stappen als minder dan de groep en mijn omgeving

Ik laat mezelf niet toe om mezelf te zien als absoluut afhankelijk van mijn ompgeving als God

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteer denken en geloven dat mijn omgeving macht heeft over mij – in plaats van mij te realsieren dat ik mijn macht weggeef aan mijn omgeving door hoegenaamd open en eerlijk te zijn

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mezelf te verzwakken en saboteren door anderen toegang te geven tot wat niet van hen is, en daarin een reden creƫren waarom ik niet kan opstaan in het systeem en doen wat het beste is voor iedereen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik mijn commitment tov het systeem moet tonen en bewijzen dat ik een goede slaaf ben – in plaats van mij te realiseren dat ik niet zo ver hoef te gan en dat ik mij kan houden aan verplichtingen die op papier staan en als de rest is manipulatie en bedrog

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om toe te geven aan sociale druk in het geloof dat er mij iets kan worden aangedaan

Ik engageer mij ertoe om te stappen in zelf-respect en mezelf eerst te plaatsen

Ik engageer mij ertoe om mezelf te waarderen als leven in de realisatie dat ik mezelf niet kan compromitteren op welke manier dan ook en dat wat beste is voor iedereen heilig is en niet overtreden kan worden

Ik engageer mij ertoe tot het lopen/stappen in zelf-respect door mezelf te beschermen en ondersteunen in het systeem in de realisatie dat het systeem niet mijn vriend is hetgeen synoniem is voor misbruik en controle – door de controle over informatie en identiteit

Ik engageer mij ertoe te leven volgens de Wet van wat het beste is voor iederen als Gelijkheid – en daarin geen compromis te aanvaarden want dat is de wereld die ik bezig ben neer te zetten en voor te bereiden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten