dinsdag 26 juni 2012

Dag 64 - Verslaafd aan conflicten


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn relatie met D verslaafd zijn aan conflict.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd opzettelijk een conflict uitlokken zodat ik de andere kan ‘pakken’ en zodat ik kan winnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer er geen conflicten zijn in mijn wereld deze zelf creƫren omdat ik mij verveel en ik wil energie om te kunne vechten en winnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd verslaafd zijn aan angst en opwinding van conflicten en daarin willen winnen – in plaats van mij te realiseren dat als ik deze stop ik de wereld pas zal beginnen zien en wat er werkelijk gebeurd en plaatsvind en ik mezelf zal kunnen sturen op een manier die best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd teruggrijpen naar het gedragspatroon van conflict omdat ik bang ben om te veranderen en dus bang ben voor wie ik ben.

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om conflicten op te zoeken of uit te spelen met anderen – in plaats daarvan stuur ik mezelfg op een manier die best is voor iedereen.

Ik realiseer me en begrijp dat deze confilcten afleidingen zijn  van de werkelijke conflicten in deze realiteit, zoals het feit dat er genoeg voedsel is op deze aarde om iedereen te voeden, terwijl er dagelijks 20.000 kinderen sterven van de honger.

Ik engageer mezelf tot het stoppen van alle vormen van ego-conflict hetgeen gebaseerd is op eigenbelang en eigengerechtigheid en willen winnen tegen een ander als ego – en in plaats daarvan focus ik mezelf op hier zijn in adem en stop ik met het provoceren van conflicten om mij toe te leggen op OPLOSSINGEN voor deze wereld en het stoppen van de conflicten die ingebouwd zijn in het systeem.

Ik engageer mij ertoe bij elk conflict te kijken naar de oorzaak in mezelf en de oorzaak in het systeem en dan onmiddellijk een oplossing te vinden en hoe dit zal opgelost worden in een systeem gebaseerd op gelijkheid.

Ik engageer mij ertoe niet deel te nemen in conflicten wanneer het erom gaat te winnen of te verliezen – maar enkel te participeren wanneer ik een oplossing zie en ik zeker ben van wat het beste is voor iederen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten