dinsdag 12 juni 2012

Dag 53 - Ego-conflict


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij ergeren aan de dame die mij geschreven had omdat ik denk dat zij veronderstellingen maakt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd haar veronderstelling niet corrigeren zodat ik achteraf kan zeggen dat zij dom was

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet onmiddellijk te verduidelijken wat het misverstand was in plaats van dit te willen ‘gebruiken’ zodat ik later over de dame kan oordelen en kan denken dat ze dom is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf kwaad maken in gedachten en roepen dat ik geen idioot ben – in plaats van te stoppen hier en mij te realiseren dat ik in competitie ga en inferioriteit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd meedoen aan een ego spel in plaats van te ademen en hier te staan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een en gelijk te staan als haar ego, in plaats van een en gelijk te staan als wie ze werkelijk is en van daaruit mezelf te sturen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd oordelen over de dame in plaats van mezelf te ondersteunen, door 1. Te ademen, 2; te stoppen 3. Mij realiseren dat dit slechts een programma is en dat als ik het persoonlijk neem dan ben ik een en glijk als dat programma.

Ik laat mezelf niet toe en accepteerd niet van mezelf om op welke manier dan ook te re-ageren tov de reacties van anderen – en in plaats daarvan adem ik hier in elk moment en aard ik mezelf hier als mijn fysiek lichaam en blijf ik vanbinnen in stilte – zonder beweging

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegelaten en geaccepteerd denken als de ene het doet dan mag ik het ook doen – in plaats van mij te realiseren dat ik daarmee in mijn eigen voet schiet en dat de andere in de eerste een en gelijk is aan mij

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en gecacepteerd toestemming geven voor ego in mezelf of anderen in mijn wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet vertrouwen en in plaats daarvan de mind vertrouwen en de reactie vand e mind als het verlangen om terug te slaan en te willen winnen omdat ik het gevoel had dat ik werd verminderd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten brainwahsen als een wezen dat geobsedeerd is met winnen en dat in elke situatie de bovenhand wil hebben om te kunnen winnen

Ik engageer mij ertoe om in elk moment efficient adem te halen zodat ik kan in elk moment mij geautomatiseerde responsen stop en ik mezelf geboren kan laten worden als leven – ik engageer mij ertioe mijzezlf volledig te vertragen in en als ademhaling zodat ik in elk moment de gedachte van ver kan zien aankomen en in in elk moment een duidelijk statement maak van wie ik ben en wat ik zal aanvaarden en wat ik niet zal aanvaarden en daarmee mezelf herschrijf als leven en wat het beste is voor iedereen

Ik engageer mij ertoe wanneer ik in een situatie van ego-conflict ben te stoppen, te ademen en in gezond verstand mezelf uit te drukken in eenheid en gelijkheid en mezelf te vertrouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten